  • 1. Data: 2002-06-04 16:04:32
    Temat: LGnet, gdzie historia oprocentowania?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    znajde gdzies w sieci historie oprocentowania w LGnet?

  • 2. Data: 2002-06-04 17:03:13
    Temat: Re: LGnet, gdzie historia oprocentowania?
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > znajde gdzies w sieci historie oprocentowania w LGnet?

    Obawiam się, że możesz nie znaleźć; też tego szukam ;(
    Mam fragment 4 ostatnich zmian - może ktoś potrafi uzupełnić poprzednie?

    Czas do9.2.02 9.2.02 9.3.02 15.05.02
    >6m 10,6 9,7 9,35 8,65
    <6m ? 9,6 9,30 8,60
    <4m ? 9,4 9,15 8,45
    <2m ? 9,3 9,10 8,40
    <1m ? 9,2 9,00 8,30

  • 3. Data: 2002-06-04 18:01:34
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    z...@p...onet.pl wrote:

    > Obawiam się, że możesz nie znaleźć; też tego szukam ;(
    > Mam fragment 4 ostatnich zmian - może ktoś potrafi uzupełnić poprzednie?

    a moze masz jakies swoje prognozy na temat terminu kolejnej zmiany
    oprocentowania ? :) myslisz ze obniza przed 15.06 ?

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 4. Data: 2002-06-04 18:22:19
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > a moze masz jakies swoje prognozy na temat terminu kolejnej zmiany
    > oprocentowania ? :) myslisz ze obniza przed 15.06 ?

    Niestety, w tym przypadku nie jestem w stanie zaspokoić Twej ciekawości ;)