  • 1. Data: 2002-06-19 18:54:40
    Temat: LGnet - bezpieczenstwo - limity transakcji
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Z uwagi na stale hasla logowania i potwierdzenia transakcji
    jedynym ficzerem polepszajacym bezpieczenstwo jest limit
    dziennego obciazenia rachunku definiowany dla kanalu dostepu.
    Podobno planowane jest umieszcenie w serwisie transakcyjnym LGnet
    zakladki umozliwiajacej zarzadzanie tym limitem, a jedyna weryfikacja
    zlozenia dyspozycji zmiany limitu ma byc haslo potwierdzania
    transakcji !!! Co o tym sadzicie i czy ktos moze potwierdzic
    moje informacje? Jezeli to prawda to ciekaw jestem jaki cel
    przyswieca ludziom wprowadzajacym takie zmiany w systemie, bo ja
    nie rozumiem po co posiadacz rachunku ma sam sobie nakladac limity,
    ktorych zdjecie wymaga tego samego potwierdzenia co wykonanie przelewu.

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 2. Data: 2002-06-22 06:47:32
    Temat: Re: LGnet - bezpieczenstwo - limity transakcji
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 19 Jun 2002 20:54:40 +0200, Marcin F <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >zakladki umozliwiajacej zarzadzanie tym limitem, a jedyna weryfikacja
    >zlozenia dyspozycji zmiany limitu ma byc haslo potwierdzania

    potecjalna glupota

    >i czy ktos moze potwierdzic
    >moje informacje?

    nie