  • 1. Data: 2002-06-19 18:58:15
    Temat: Eurokonto (pekao sa) jak przejsc na e konto w tym banku
    Od: "Savior" <s...@s...pl>

    Jak w temacie

  • 2. Data: 2002-06-19 19:02:19
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Użytkownik "Savior" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:aeqk78$lgh$1@news.tpi.pl...
    > Jak w temacie

    Złożyć wniosek przez internet - można mieć dwa konta, ale nie można
    "przejść" z jednego na drugie bo to zupełnie dwa różne konta i różne nr
    kont...

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>

  • 3. Data: 2002-06-19 19:05:44
    Od: "Savior" <s...@s...pl>

    > Złożyć wniosek przez internet - można mieć dwa konta, ale nie można
    > "przejść" z jednego na drugie bo to zupełnie dwa różne konta i różne nr
    > kont...
    To mi sie nie kalkuluje bo za dwa prowadzenia kont musze bulic

  • 4. Data: 2002-06-19 19:48:51
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Savior" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    : Jak w temacie

    Składasz wniosek przez www, czekasz aż dostaniesz token i konto bedzie
    otwarte, zamykasz stare Eurokonto. Jesteś w plecy prowizję za jeden miesiąc
    ;)

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.

  • 5. Data: 2002-06-19 20:24:03
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Jak w temacie

    A nie lepiej przy zmianie na Lodz zobaczyc inne banki inet'owe ? Zeby nie
    napisac lepsze czy tansze :-))
    pzd

  • 6. Data: 2002-06-20 05:46:59
    Od: "Savior" <s...@s...pl>

    > A nie lepiej przy zmianie na Lodz zobaczyc inne banki inet'owe ? Zeby nie
    > napisac lepsze czy tansze :-))
    > pzd

    Własnie tez tak mysle

  • 7. Data: 2002-06-20 05:47:59
    Od: "Savior" <s...@s...pl>

    > Składasz wniosek przez www, czekasz aż dostaniesz token i konto bedzie
    > otwarte, zamykasz stare Eurokonto. Jesteś w plecy prowizję za jeden
> [...]

    Jak juza bym zamykał eurokonto to juz bym nie otwierał w tym samym banku
    ekonta

  • 8. Data: 2002-06-20 06:20:12
    Od: "PiotR K" <p...@p...com>

    > To mi sie nie kalkuluje bo za dwa prowadzenia kont musze bulic

    ale bankowi sie to kalkuluje :))

  • 9. Data: 2002-06-20 06:38:56
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Jak juza bym zamyka? eurokonto to juz bym nie otwiera? w tym samym banku
    >ekonta

    Bardzo slusznie ;-)
    IMHO zobacz, czy BSK nie bedzie Ciebie satysfakcjonowal - konto z inetem i
    telefonem, ksiegowanie on-line, pelne odmiejscowienie (czyli 3 rzeczy, o
    ktorych w pekao mozna wciaz tylko marzyc).

    Jak porownalem mozliwosci BSK i pekao, to sie zdziwilem, ze mozna uzywac te
    napuszone "eurokonta" w banku, w ktorym jedyna informacja o transakcjach na
    koncie to "przelew rozny" albo "przeksiegowanie rozne" ;-))

    No i liniowa prowizja od wyplat gotowki z kart ve/m BSK za granica, fajna
    rzecz dla malych kwot.

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 10. Data: 2002-06-20 08:35:04
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    > Jak juza bym zamykał eurokonto to juz bym nie otwierał w tym samym banku
    > ekonta

    No to znaczy że nie chcesz eurokonta WWW, a więc o co Ci chodzi, bo to
    jedyny sposób.