    From: Marian Otremba <m...@z...polsl.gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kwietniowe zwierciadło - errata
    Date: Fri, 10 May 2002 13:46:59 +0200

    Kilku z Was odpisało na mój poprzedni list zwracając mi uwagę na pare spraw :

    Travis ze Szczecina napisał :
    >Kim pan jest p. Mariane O. ? tzn. uzytkownik prowadzacy statystyki czy
    >opiekunem grupy czy ...?

    o, pewnie BIG BROTHER.
    Na poważnie to jestem dla niektórych starszym bratem w bankowości internetowej.
    W tym miesiącu mija 2 lata od posiadania pierwszego internetowego konta
    bankowego. A po drugie rzeczywiście zajmują sie statystyką (matematyczną).

    ERY i Kasia zwróciłi uwagę, że mniejsza aktywność w poniedziałek jest związana
    ze 2 szczególnymi poniedziałkami w poprzednim miesiącu.

    Rzeczywiście nie zwróciłem uwagi na ten fakt. Liczba listów w poszczególne
    poniedziałki wygłądała następująca :
    01-04-02 63
    08-04-02 214
    15-04-02 234
    22-04-02 227
    29-04-02 202
    Średnio bez 1-4 219

    Czyli wszystko normalnie. W 'lany' poniedziałek praca jak w każdy weekend a
    pozostałe poniedziałki ( również w ten przed majowy) normalna praca. Wynik
    uśredniony dla wszystkie poniedziałków sztucznie obniżył średni wynik.

    Radosław Dąbrowski zauważył że :
    >Chodzi o bank Millennium. Filtrujesz go jako "milenium" a powinno byc
    >"millennium" (2 x "l" oraz 2 x "n"), a poniewaz ludzie czesto myla te
    >nazwe to powinno byc 4 kombinacje "milenium", "milennium", "millenium",
    >"millennium".

    już naprawiam swój błąd .
    Subject List
    'milenium' 0 1
    'milennium' 0 1
    'millenium' 62 29
    'millennium' 51 72

    Razem 113 103

    A teraz sprawa zasadnicza. Interusują was te zestawienia. Jeżeli nie, to nie
    będę waszej listy zaśmiecał. Jeżeli choć trochę one Was ciekawią, to jakie
    zestawienia Was by interesowały ( z tych co już są, lub jakieś inne).

    marian otremba