    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredytowa VE w Multi :(
    Date: Sat, 08 Nov 2003 15:03:59 GMT

    Witajcie,
    mam uzasadnione podejrzenia, ze Multi zamienilo moja VC w VE :(. Tak sie
    sklada, ze dosc czesto robie zakupy Carrefour'ze. Zauwazylem, ze od jakiegos
    czasu niepokojaco wzrosla ilosc transakcji autoryzowanych. Przez ostatnie
    kilka tygodni kazda transakcja byla autoryzowana, dzis zaplacilem karta Citi
    i... przeszlo bez autoryzacji. To wzbudzilo moje podejrzenia. Wrocilem do
    domu, przejrzalem ostatnie slipy i...
    13 ostatnich transakcji do 50 PLN... w tym 9 karta Multi i 4 karta Citi...
    autoryzacji... 9... wszystkie dokonane karta Multi, zadna transakcja
    dokonana karta Citi nie byla autoryzowana. Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze
    to zbieg okolicznosci. Od dzis zaczynam systematyczne testy ;).
    Hm, 70 PLN za kredytowa VE z mozliwoscia platnosci w Internecie to chyba
    zdecydowana przesada...
    Aha, dla uzupelnienia 3 transakcje z Carrefour'a dokonane karta Multi w
    sierpniu przeszly bez autoryzacji, wiec zmiana musiala nastapic z poczatkiem
    wrzesnia.

    Pozdrawiam
    Maciej