  • 11. Data: 2003-05-14 15:03:09
    Temat: Re: Kredyt odnawialny PKO BP
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    plusz wrote:
    > Użytkownik "tan" <t...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > bardzo interesująca wypowiedź :)
    > a od kiedy kredyt odnawialny jest przyznawany na określony termin ?:)))

    w mBanku - od zawsze.
    "...udzielany na 12 miesięcy, z automatycznym przedłużeniem na kolejny
    rok (pod warunkiem prawidłowego korzystania z kredytu, w tym regularnych
    zadeklarowanych wpłat na eKONTO lub eMAX)..."
    (za: http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/kredyt.html#k
    redyt)

    > umowa na czas określony nie ma tutaj żadnego wpływu (o ile nie kończy się w
    > ciągu najbliższych 3 miesięcy)
    >
    > wiem to z autopsji - korzystam z redytku odnawialnego w mBanku

    Mnie natomiast powiedziano, ze musze miec umowe o prace wazna
    jeszcze przez min. 12mies. od daty przyznania kredytu.
    Tez wiem to z autopsji - nie korzystam z kredytu odnawialnego w mBanku.
    ;);)

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 12. Data: 2003-05-18 11:04:50
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    > W jaim banku np tak jest, ze na podstawie historii rachunku jest
    przydzielany
    > kredyt odnawialny?

    Nam tak przyznano w Multibanku, fakt, ze mielismy rachunek z wplywami (z
    tytulu wynagrodzenia, nie tam zadne przelewanie tej samej kasy pomiedzy
    rachunkami) od ponad roku. Zadnego papieru od nas nie chcieli.

    Grzegorz

    PS. Gdyby jeszcze zlozenie wniosku przez Multilinie mogla trwac krocej niz
    30 minut...