  • 1. Data: 2007-04-15 17:29:29
    Temat: Kredyt na zakup dzialki dla nierezydenta
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Czy ktos wie gdzie mozna znalezc jakies zestawienie bankow ktore udzielaja
    kredytow hipotecznych na zakup dzialki, dla osob niebedacych rezydentami w
    Polsce?
    Probowalem cos wygooglac, ale wyniki raczej mizerne.
    Ewentualnie moze ktos ma doswiadczenia z takimi kredytami?
    Ja wiem tylko o Multibanku ktory w takim wypadku wymaga bodajze 30% wkladu
    wlasnego i akceptuje dochody uzyskane za granica.

    --
    Przemysław Maciuszko