  • 1. Data: 2003-01-14 14:32:12
    Temat: Kredyt na rozpoczecie dzialalnosci
    Od: "c." <o...@M...pl>

    Chcialbym zalozyc dzialalnosc gospodarcza. Na rozruch potrzebuje pokaznej
    sumy pieniedzy. Slyszalem ze istnieje cos takiego jak kredyty na rozpoczecie
    dzialalnosci. Czy ktos kiedykolwiek mial z tym doczynienia?
    Chcialbym uniknac straty czasu na wykonanie setki telefonow do bankow i
    innych instytucji oraz ewentualnego wysmiania przez pania w infolinii.
    Nie posiadam: wlasnych srodkow, nie zalozylem jeszcze dzialalnosci.
    Posiadam: w tej chwili dochody ok. 3tys/mies (pracuje), uregulowany stos. do
    sluzby wojskowej, pomysl.

    Czy mam jakiekolwiek szanse? Jesli tak to co ogolnie nalezy zrobic / w
    przypadku konkretnego banku.

    Dziekuje, pozdrawiam.

    C.
    (replace MAPSON with tlen to reply)

  • 2. Data: 2003-01-14 14:45:27
    Temat: Re: Kredyt na rozpoczecie dzialalnosci
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "c." <o...@M...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mam jakiekolwiek szanse? Jesli tak to co ogolnie nalezy zrobic / w
    > przypadku konkretnego banku.

    ZEROWE

  • 3. Data: 2003-01-15 08:10:38
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    rozpoczecie
    > dzialalnosci. Czy ktos kiedykolwiek mial z tym doczynienia?

    O bankach zapomnij! Też kiedyś próbowałem i kompletna klapa. Spróbuj
    poszukać jakiejś organizacji czy fundacji popierającej lokalna
    przedsiębiorczość. Np. w Koszalinie jest "Inkubator przedsiębiorczości", w
    tego rodzaju instytucjach może coś zdziałasz, ale licz się z koniecznością
    wypełnienia kilogramów papieru, m.in. z dokładnym biznesplanem, opisaniem
    twojej sytuacji materialnej itp.

    Grzexs