  • 1. Data: 2003-09-28 14:36:31
    Temat: dolary US
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    slyszalem plote ze w stanach maja zmienic jedna wartosc banknotu, nie wiem
    jaka, i w obecnej chwili banki w usa wymieniaja stare na nowe (lub
    niedlugo zaczna wymieniac)
    moja mama takie cos jakis czas temu przeczytala w gazecie...
    czy ktos moglby mi powiedziec czy to prawda i jesli tak, to jakie banknoty
    maja zostac zmienione ??????

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(na)gazeta(kropka)pl
    ----------

  • 2. Data: 2003-09-28 16:37:46
    Temat: Re: dolary US
    Od: "Sawinski Piotr" <w...@p...com.pl>

    Sarpedon wrote:
> [...]
    > moja mama takie cos jakis czas temu przeczytala w gazecie...
    > czy ktos moglby mi powiedziec czy to prawda i jesli tak, to jakie

    Podejrzewam, ze chodzi o wprowadzenie kilkukolorowego banktonu chyba 20 $. Ale
    ni jak nie slyszalem, ze wiaze sie to z wycofaniem starego.

    --
    Sawinski Piotr

  • 3. Data: 2003-09-28 16:50:36
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bl72r2$v7$...@n...news.tpi.pl,
    Sawinski Piotr <w...@p...com.pl>:

    > Podejrzewam, ze chodzi o wprowadzenie kilkukolorowego banktonu chyba
    > 20 $. Ale ni jak nie slyszalem, ze wiaze sie to z wycofaniem starego.

    No wlasnie: w USA nie ma pojecia "wycofanie starego". Wszystkie banknoty sa
    wazne zawsze, poki co.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-09-28 20:57:45
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "Robert" <u...@o...pl> wrote in message
    > No wlasnie: w USA nie ma pojecia "wycofanie starego". Wszystkie banknoty
    sa
    > wazne zawsze, poki co.

    Zgadza się - ważne są nawet te z przed I Wojny Światowej, choć pewnie ich
    wartość numizmatyczna przekracza znacznie wartość dla "kasy w sklepie" :)

    Pozdrawiam
    GOL