  • 1. Data: 2006-07-24 08:36:03
    Temat: Kredyt mieszkaniowy a wsparcie z Funduszu Doplat
    Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl>

    Witam

    Czy w zwiazku z wejsciem w zycie ustawy z dnia 13 lipca 2006
    "o finansowym wsparciu rodzin w nabywaniu wlasnego mieszkania"
    banki musza miec w swojej ofercie kredyty mieszkaniowe uwzgledniajace
    to finansowe wsparcie z Funduszu Doplat?

    Mam zamiar w przyszlym miesiacu wziac kredyt mieszkaniowy
    i tak sie zastanawiam, czy nie poczekac jeszcze z miesiac na rozwoj wydarzen.
    Bo pewnie juz wziety kredyt mieszkaniowy nie bedzie mozna pozniej objac
    tym dofinansowaniem.

    Dziekuje z gory za odpowiedz.

    Ryba

  • 2. Data: 2006-07-24 10:46:16
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 24 Jul 2006 10:36:03 +0200, "Ryba" <t...@b...tlen.pl>
    wrote:

> [...]
    >banki musza miec w swojej ofercie kredyty mieszkaniowe uwzgledniajace
    >to finansowe wsparcie z Funduszu Doplat?

    Nie możesz przeczytać ustawy? Mam nadzieję, że takiego obowiązku nie
    ma.
    --
    Jarek Andrzejewski