  • 1. Data: 2004-09-28 17:46:17
    Temat: Kredyt hipoteczny w GE Mieszkaniowy?Prosba o komentarz
    Od: "ralf78" <r...@p...onet.pl>

    Witam Szanowna grupe,

    Interesuje mnie kredyt hipoteczny i tak jakos porownujac oferty wyszlo mi ze
    GE Mieszkaniowy wydaje sie dla mnie najciekawszy...:)

    Mam pytanie, czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenia z tym kredytem i
    bankiem..., a moze jakies podpowiedzi dla mnie?

    pozdrawiam,

    Rafal

  • 2. Data: 2004-09-28 18:16:39
    Od: "Jacek" <j...@a...waw.pl>

    "ralf78" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Mam pytanie, czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenia z tym kredytem
    > bankiem..., a moze jakies podpowiedzi dla mnie?
    (ciach)

    Właśnie zakończyłem procedurę przyznawania kredytu.
    Robią bardzo dobre wrażenie - są bardzo elastyczni. Żona była na wczasach na
    wybrzeżu to połowę procedury bez problemu załatwiliśmy w oddziale w Gdyni.

    Jacek

  • 3. Data: 2004-09-29 09:07:12
    Od: mj <c...@b...pl>

    ralf78 wrote:
> [...]
    >
    > Mam pytanie, czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenia z tym kredytem i
    > bankiem..., a moze jakies podpowiedzi dla mnie?

    Odradzam wszelkie kontakty z GE. Owszem sa elastyczni i usmiechnieci,ale
    rowniez slono kaza sobie za to pacic. Po podpisaniu umowy traktuja Cie
    jak zlodzieja i czychaja na potkniecie zeby wypowiedziec umowe i zazadac
    natychmiastowej splaty kredytu lub jak to nazywaja ugody w wysokosci
    rata+30%.
    Przemysl swoja decyzje i sprawdz np multibak zamin podpiszesz jakas
    umowe z GE.

    mj

  • 4. Data: 2004-09-29 11:02:10
    Od: "Oscar" <o...@w...pl>

    Użytkownik "ralf78" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam pytanie, czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenia z tym kredytem
    > bankiem..., a moze jakies podpowiedzi dla mnie?

    Witam,

    Ja również odradzam ten bank. Starałem się u nich o kredyt hipoteczny.
    Wszelkie
    decyzje podejmowane są w centrali więc jakiekolwiek problemy są wyjaśniane
    tygodniami. Po złożeniu wniosku i sprawdzeniu go wstępnie przez pracownika
    pojawia się cała masa dodatkowych warunków, które praktycznie zmieniają te
    pozornie opłacalne oferty w dużo gorsze od konkurencji. Jeżeli ktoś ma nóż
    na
    gardle to pewnie się na nie zgodzi ale jest to działanie bardzo podobne do
    sklepu w którym sprzedają interesujący nas towar po świetnej cenie tylko że
    trzeba
    na niego poczekać z tydzień a po tygodniu przychodzi inny, w innej cenie a
    sprzedawca
    nie widzi problemu.
    Znacznie gorzej jest po podpisaniu umowy. Wszelkie aneksy, pisma itp.
    obciążają
    kredytobiorcę. Nie trzeba dodawać że są to bardzo wysokie kwoty. Kontakt
    praktycznie tylko przez infolinię czyli wszyscy wiedzą jak. Dodatkowo z
    innych
    "perełek" to fakt że zdarza im się zgubić dokumenty klienta.

    pozdrawiam

    Oscar

  • 5. Data: 2004-09-29 16:13:50
    Od: amico_pl <a...@-...com>

> [...]
    >
    > Mam pytanie, czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenia z tym kredytem i
    > bankiem..., a moze jakies podpowiedzi dla mnie?

    Mam u nich kredyt od 2 lat i jak kazdy bank maja swoje plusy i minusy:
    Plusy:
    + szybko zalatwiaja sprawy, w moim przypadku na ustalony dzien byly przygotowane
    dokumenty kredytu i ustalonego dnia wyplacono kredyt, cala procedura trwala
    ponizej miesiaca
    + jezeli masz dobre argumenty to mozna nawet pozniej wynegocjowac obnizke
    oprocentowania, oczywisicie jezeli splacasz (w moim przypadku regularnie
    nadplacam) i jestes w stanie pokazac ze spokojnie mozesz sie wyniesc do innego
    banku (ladna zdolnosc kredytowa). Moje podania rozpatruja ok. 1 tygodnia, zawsze
    wazne rzeczy skladam w biurze sprzedazy i kaze sobie stemplowac datownikiem
    kopie dla siebie

    Minusy
    - Moga byc drodzy, ale cos sie za to dostaje, w moim przypadku to sredni kurs
    NBP i brak prowizji za wczesniejsza splate, na tym mi zalezalo i to mam
    - (duzy minus) nie przysylaja wyciagow, a to co sie dostaje raz na rok to jakis
    swistek bez zadnych informacji, podbno ludzie ktorzy maja kredyt 3 lata i dluzej
    dostaja wyciagi, ale pozniej to zmienili

    Poza tym podobno sa elastyczni co do dochodow, np. moj kolega zaraz po
    otrzymaniu kredytu stracil prace i teraz robi fuch, i nie robili mu problemow,
    choc tez nie mial szans na nizsze oprocentowanie.

    A tak podsumowujac to z mojego rozeznania kredyty tam biora ludzie, ktorzy nie
    maja czasu/checi na bieganie po oddzialach i pokazywanie paniom w okienkach ile
    zarabiaja, a pozniej bieganie do oddzialu w godzinach 8-16 zeby cokolwiek
    zalatwic.

    No i wtedy kiedy ja bralem to wychodzilo mi najtaniej za te rzeczy ktore
    chcialem miec.

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2004-09-29 16:54:31
    Od: "Majkii" <m...@n...wp.bzdet.pl>

    Witam,>
> [...]
    kredytem i
    > bankiem..., a moze jakies podpowiedzi dla mnie?

    Ja również odradzam zaciągnięcie kredytu w tym Banku. Wszystko ładnie
    pięknie wygląda dopóki nie podpiszesz umowy, gorzej bywa później. Sam
    byłem pracownikiem tego Banku więc wiem jak to jest. W trakcie obsługi
    kredytu każdy Klient jest intruzem. Może Bank sam w sobie może ma niskie
    oprocentowanie, tylko nie wiem czy dokładnie dopytałeś się o koszty
    obsługi kredytu? Jeśli nie to radzę wcześniej się z nimi zapoznać,żeby
    potem nie było rozczarowania. Tu dopiero należy złapać się za kieszeń :D.
    Poza tym w trakcie obsługi kredytu możesz liczyć na długie terminy
    rozpatrywania jakiś rekalamcji, bo ten Bank ma niezły burdel w swoich
    papierach - przykładem tego mogą być dopisywani do umowy kredytowej ludzie
    całkiem Ci obcy :D - serio. Takich przypadków jest sporo - toczą się
    obecnie procesy sądowe. Zresztą pisać na ten Bank można wiele - ale
    napiszę krótko - ODRADZAM. Lepiej wybrać troszkę droży Bank, ale nie mieć
    potem problemów.

    Powodzenia
    Edmund

  • 7. Data: 2004-09-30 10:21:29
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    mj dnia 2004-09-29 11:07 napisał(a) co następuje:

> [...]
    > jak zlodzieja i czychaja na potkniecie zeby wypowiedziec umowe i zazadac
    > natychmiastowej splaty kredytu lub jak to nazywaja ugody w wysokosci

    Nie mam takich doświadczeń, a miałem poważne "potknięcie": problem z
    założeniem księgi wieczystej dla lokalu spółdzielczego własnościowego
    (archiwum grupy). GE nie tylko poczekał 3 miesiące dłużej, niż wynika to
    z umowy, ale zrezygnował z pobrania prowizji za pisemne upomnienie (po
    tym, jak wyjaśniłem, na czym polega problem i że to nie jest moja zła wola).

    --
    Marek
    "Nasi wrogowie są bardzo nowocześni i pomysłowi. I my także.

  • 8. Data: 2004-10-01 14:51:17
    Od: "Grasshopper5" <g...@o...pl>

    Witam

    Ja co prawda jeszcze nie mam kredytu mieszkaniowego ale planuje w ciągu
    najbliższych 3 miesięcy
    Jak na razie liderem jest dla mnie właście GE

    Znalazłem tez inne oferty :
    http://www.bankier.pl/sp/grasshopper5

    A może ktoś z Was mógłby polecić coś jeszcze?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-10-01 14:53:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Grasshopper5 wrote:

    Ktoś juz zgłosił tego gnojka?

    g...@o...pl
    g...@o...pl
    g...@o...pl
    g...@o...pl
    g...@o...pl
    g...@o...pl

  • 10. Data: 2004-10-01 22:38:39
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Glenn:

    > Ktoś juz zgłosił tego gnojka?
    >
    > g...@o...pl
    > g...@o...pl
    > g...@o...pl
    > g...@o...pl
    > g...@o...pl
    > g...@o...pl

    nie a co on zrobił? ;)))
    i dlaczego tyle razy piszesz g...@o...pl g...@o...pl
    g...@o...pl
    g...@o...pl g...@o...pl g...@o...pl
    ?

    ;)

    przypomina mi się dowcip (już stary, zapomniany):

    Gierek do Jabłońskiego:
    -Towarzyszu Jabłoński, pojedziecie do Baden Baden.
    Jabłoński na to:
    -Towarzyszu Gierek, mi nie trzeba powtarzać dwa razy!

    janke