  • 1. Data: 2002-09-09 05:14:06
    Temat: Kredyt do 20.000??
    Od: "mikro" <m...@p...fm>

    Witam!!

    Jestem z Wrocławia i potrzebuję wziąść kredyt na 20.000 zł ilość rat nie
    ma znaczenia chodzi tylko aby było bez poręczycieli już próbwałem szukać i
    znalazłem jedną firmę która by takie kredytu udzieliła pod warunkiem że
    trzeba wpłacić 800 zł i dwa tygodnie czekać na kasę (to troszkę jest
    niepewne):(( nazywa się Bank Konsylum czy ktoś o nim słyszał?? Jeżeli wiecie
    gdzie i jakie są możliwości dostania takiego kredytu to proszę bardzo o
    opinie i o nowe banki.

    Z góry dziękuję za odpowiedź. MIKRO

  • 2. Data: 2002-09-09 05:28:20
    Temat: Re: Kredyt do 20.000??
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "mikro" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Jestem z Wrocławia i potrzebuję wziąść kredyt na 20.000 zł ilość rat
    nie
    > ma znaczenia chodzi tylko aby było bez poręczycieli

    http://www.citibank.pl/poland/consumer/polish/kredyt
    y.htm

    Maciej

  • 3. Data: 2002-09-10 12:29:54
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "mikro" <m...@p...fm> writes:

> [...]
    > gdzie i jakie są możliwości dostania takiego kredytu to proszę bardzo o

    Zawsze, jesli biorac kredyt masz wczesniej cokolwiek wplacic, to jest
    to oszustwo (pomijam kwoty klasy 3.5 zl).

    BTW: Ten "Bank Konsylum" w ogole jest bankiem? Bo tylko bankom wolno
    udzielac kredytow (nie pozyczek), banki musza byc tez spolkami akcyjnymi
    (z wyjatkiem spoldzielczych).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 4. Data: 2002-09-11 17:47:41
    Temat: Re: Kredyt argentyński do 20.000??
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

> [...]
    nie
    > trzeba wpłacić 800 zł i dwa tygodnie czekać na kasę (to troszkę jest

    4% argentynka. Jak wpłacisz prawie wszystko to wylosujesz