    From: ANetGUS <aparta_WYWALTO_@swnet_TOTEZ_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt dla sp. z o.o.
    Date: Sun, 07 Jan 2007 00:16:17 +0100

    Witam serdecznie,
    mam do was pytanie a raczej prośbę o rade. Kilka dni temu był temat
    dotyczący "łatwego" kredytu dla firmy ale w przypadku działalności
    indywidualnej. Mnie natomiast interesuje kredyt dla sp. z o.o.. Niestety
    firma została niedawno zarejestrowana, choć "biznes" prowadzony jest
    od 2003 roku (wcześniej jako osoba fizyczna) - więc np Nordea odpada na
    starcie. Może mi poradzicie gdzie jestem w stanie załatwić kredyt
    inwestycyjny - 100-150 tyś zł, na okres 2-3lat. Nie musi być łatwo -
    ważne żeby się dało :-) Firma nie posiada nieruchomości więc kredyty
    hipoteczne odpadają:(

    Przeznaczenie kredytu: zakup sprzętu komputerowego i
    telekomunikacyjnego. (czy np są banki, które potraktują taki sprzęt jako
    zabezpieczenie kredytu - czyli np. kupujemy sprzęt u dostawcy, bank jest
    płatnikiem i właścicielem sprzętu do czasu spłaty kredytu).