  • 1. Data: 2004-01-18 21:24:12
    Temat: Kredyt budowlany pod zastaw srodkow z KM?
    Od: "e...@o...pl" <e...@o...pl>

    Witam,

    mam oto takie pytanie- czy ktos z grupowiczow bral kredyt budowlany pod zastaw
    wkladu zgromadzonego w Kasie Mieszkaniowej.
    Mam oto taka sytuacje - zgromadzone ok. 70tys w kasie mieszkaniowej. Pieniadze
    te moge dopiero wybrac w przyszlym roku w styczniu(zeby nie musiec zwracac
    ulgipodatkowej).
    Wpadlem na pomysl, zeby wziasc kredyt w wysokosci 70tys, ktorego
    zabezpieczeniem bylby dotychczas zgromadony wklad w KM.
    Pieniadze z KM uzylbym potem do splaty kredytu.

    Bardzo prosze o informacje - czy ktos przerabial taka sytuacje w przeszlosci? W
    jakim bankuudalomusie, nie udalo mu sie przeprowadzic taki pomysl?
    KM mam w PBK BPH.

    Z gory dziekujeza udzielenie informacji,
    Rafal

  • 2. Data: 2004-01-18 23:48:13
    Temat: Re: Kredyt budowlany pod zastaw srodkow z KM?
    Od: "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl>

    > jakim bankuudalomusie, nie udalo mu sie przeprowadzic taki pomysl?
    > KM mam w PBK BPH.

    bez problemu to zalatwisz w bph
    ja mialem wszystka kase w KM bph i nie mialem na wklad wlasny i tez nie bylo
    problemow - napisalem zobowieazanie ,ze pieniadze z KM przeznacze na wplate
    do dewelopera - nawet nie robili zadnej blokady tylko po jakims czasie
    pienie\adze z KM wprzelali mi na moj rachunek a ja sam do dewelopera

    Jakby jaks panienka robila problemy to udaj sie do dyrektora oddzialu i
    bedzie ok

    JerzyR