eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt Bank: Visa Gold lub Platinum - wątpliwości - zna ktoś odpowiedzi??? › Kredyt Bank: Visa Gold lub Platinum - wątpliwości - zna ktoś odpowiedzi???
    From: <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt Bank: Visa Gold lub Platinum - wątpliwości - zna ktoś
    odpowiedzi???
    Date: 3 Apr 2002 14:59:28 +0200

    Czy ktoś ma którąś?? Bo ja zastanawiam się nad złożeniem wniosku, ale nie wiem
    która lepsza (teoretycznie mogę obie, tzn. tę albo tę drugą) - i jak one są
    dokładnie rozliczane: kiedy odnawia się limit, spłata itd. Wiem ile kosztują.
    Aha! I jeszcze: słyszałem (czytałem gdzieś tu kiedyś na forum), że nie
    wszystkie oddziały chętnie wydają powyższe karty, sępią się, stwarzają
    dodatkowe problemy, zniechęcają (przy kontach VIP lub Elita), stwarzają
    nprzeszkody gorsze niż na kredyt gotówkowy na kilka lat - to prawda?? Bo w
    założeniach to chyba dobre karty choć drogie - ale coś za coś.
    Trudno dostać taką kartę np. Platinum jak się ma wpływy pow. 10.000 zł???
    ZNA KTOŚ ODPOWIEDZI???