    From: "Telly Savalas" <t...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Konto w Nordea & Program Lojalnościowy
    Date: Sat, 6 Jan 2007 13:45:51 +0100

    Witam!
    Jestem zainteresowany założeniem konta w Nordea Bank. Powstaje teraz
    zasadnicze pytanie czy warto? ;)

    Moje drugie pytanie dotyczy Programu Lojalnościowego jakie oferuje swoim
    klientom Nordea Bank. Chciałem się od was dowiedzieć czym jest tzw. "pakiet
    na starcie" we wspomnianym tutaj programie? Jeżeli dobrze rozumiem jedyne
    opłaty jakie ponosi uczestnik ww. pakietu to opłata za przelew w wysokości
    0,4 zł co jest chyba dość dobrą ofertą ;)

    Pozdrawiam czekając na wasze opinie.