  • 31. Data: 2009-01-05 01:33:31
    Temat: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "BartBK" <b...@v...j23pl> napisał w wiadomości
    news:gjrdg1$fgn$1@news.dialog.net.pl...

    > Jasne, zajebista sponatniczna akcja mająca free tv i kasę od samorządów i
    > wypierdalająca ją w kosmos przy użyciu sztucznych ogni nad głowami chorych
    > dzieci.

    i o co ta zazdrość? o tv? że musisz za reklame płacić czy że jakiś serial
    debilny nie będzie akurat leciał w tym czasie? osobiscie tego nie ogladam bo
    to flaki z olejem i nie interesuja mnie takie rzeczy ale ta zazdrosc z
    hipokryzja to jest komedia...

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 32. Data: 2009-01-05 07:42:38
    Od: "konrad022" <k...@g...pl>

    Za relacje w tv sie placi i to sporo.
    Glowni sztabowcy zarabiaja za organizacje calkiem niezle pieniadze.

    -------

  • 33. Data: 2009-01-05 10:57:36
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

> [...]
    > wypierdalająca ją w kosmos przy użyciu sztucznych ogni nad głowami chorych

    Zapominiałeś wspomnieć o corocznej, największej na świecie popijawie
    kilkuset tysięcy lumpów, odbywającej się na początku sierpnia w Kostrzyniu
    nad Odrą.
    Organizowanej i finansowanej przez WOŚP właśnie.

  • 34. Data: 2009-01-05 11:07:40
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości
    > On Sun, 4 Jan 2009 14:07:37 +0100, "Dr.Endriu" <n...@i...pl>
    > wrote:

    > A niechby i WOŚP zbiera 1 mln zł. Grunt, że każdą złotówkę wydają na
    > sprzęt medyczny.

    No i na brykę dla Owsiaka i wesołej kompanii.
    I na fajerwerki w styczniu. Grosze.
    No i na ochlejów na Woodstocku. Ale taka imprezka na 300 tys. ludzi to
    pewnie nic nie kosztuje.
    Są jeszcze koszty administracyjne. Wcale nie małe. Koledzy-zleceniobiorcy
    Jurka ustawieni są do końca życia.
    Trzeba by jeszcze policzyć ile traci na tym publiczna TV, która relacjonuje
    za darmo pana czerwone okulary, zamiast zarabiać w tym czasie na reklamach
    (spoko, podwyższy się abonament, lud dopłaci i wyjdziemy na swoje) oraz
    samorządy, które za darmo udostępniają swoje obiekty (tu też spoko, bo można
    podwyższyć opłaty i podatki lokalne).

  • 35. Data: 2009-01-05 11:28:33
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Dieter pisze:
    > Wypranie mozgow mlodych ludzi jest duzo wieksza strata od tych 20 mln pln.
    > Pozniej pojawia sie kolejni nasladowcy Owsiaka zbierajacy na komunikacja
    > miejska, walke z bezrobociem, ekologie itp. Mlodych trzeba uczyc
    > pracowitosci i zaradnosci, a nie zebrania.

    Słusznie! Młodych trzeba uczyć egoizmu, rozpychania się łokciami,
    gotowości udziału w wyścigu szczurów itp. podobnych cnot a nie mieszać
    im w głowach ideami wolontariatu.

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 36. Data: 2009-01-05 11:34:07
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Greg pisze:
> [...]
    > pewnie nic nie kosztuje.
    > Są jeszcze koszty administracyjne. Wcale nie małe. Koledzy-zleceniobiorcy

    Przeglądałeś kiedykolwiek ich sprawozdania finansowe?

  • 37. Data: 2009-01-05 11:55:34
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    \n wrote:

    > Przeglądałeś kiedykolwiek ich sprawozdania finansowe?

    Po co się bawić w jakieś sfałszowane sprawozdania. Z góry widomo, że
    oszukuje i kradnie. Co Ty? Niedzisiejszy? Uczciwy człowiek nie ma nic. mam
    podawać przykłady? Każdy kto ma więcej niż nic to złodziej i żyd.

  • 38. Data: 2009-01-05 12:15:22
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    \\n <n...@m...xy> napisał(a):

[...]

    Bardzo dobre pytanie zadałeś. Nie dalej jak 2 tygodnie temu toczyła się na tym
    forum zażarta "dyskusja" związana z rzekomym finansowaniem przez Polskę
    bogatszych krajów należących do UE.
    Grupka niedouczonych oszołomów na podstawie jakiegoś artykuliku zajadle
    przekonywała, że Polska jest płatnikiem netto w UE.
    Dopiero zamieszczenie linka do oficjalnych dokumentów Min.Finansów przez
    Anatola uciszyło grupkę krzykaczy i "mądrusiów".
    W tym przypadku kolega Greg nie dysponując kopiami żadnych oficjalnych
    dokumentów finansowych oskarża jawnie sztab J.Owsiaka o naduzycia i defraudacje.
    Uważaj kolego co piszesz!!!

    Natomiast Dieter przekonuje, że w życiu trzeba być bezwzględnym egoistą
    pozbawionym empatii i współczucia wobec niedoli innych (w tym przypadku dzieci).
    Nazywa się to "uczeniem przedsiębiorczości". Ja tylko koledze Dieterowi chcę
    przypomnieć, że UPR który stoi za takimi poglądami ma poniżej 1% poparcia
    społecznego i szuka go gorączkowo w rozgłośni o.Rydzyka.
    To całkowita kompromitacja tej kanapowej partii.

  • 39. Data: 2009-01-05 12:32:26
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    Sprawozdania finansowe, raporty?

    Nie u takich firm i fundacji siedzieli renomowani audytorzy, a jak wyszlo to
    kazdy widzi na kreskach i danych makro.

    D.

  • 40. Data: 2009-01-05 13:23:12
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Sprawozdania finansowe, raporty?
    >
    > Nie u takich firm i fundacji siedzieli renomowani audytorzy, a jak wyszlo
    > kazdy widzi na kreskach i danych makro.

    Ale możesz się przejść po szpitalach i zobaczyć co było z tej kasy
    zakupione.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII