  • 1. Data: 2002-05-01 10:04:15
    Temat: Kolejna przygoda w Multibanku
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <N...@p...onet.pl>

    Tak jakoś jest, że każda moja wizyta w placówce Multibanku
    we Wro wiąże się z jakąś przygodą wartą opisania.
    Ten bank mnie na pewno nie nudzi ;-))

    Tym razem było troszke negatywnie z tendencją do duuużego
    pozytywu.

    W poniedziałek zlecałem dwa przelewy do Urzędu Skarbowego.
    Poszedłem do placówki, aby dostać od razu papierki na to.
    W czasie pierwszego przelewu Pani się troche pogubiła, bo
    chciała mi w tytule wpisać nazwę wierzyciela (US), a ja
    mówię że to ma być w polu Odbiorca. Więc zaczęła od nowa
    wypełniać przelew. Dalej poszło sprawnie.

    Jednak we wtorek przyjrzałem się na internecie dokładnie
    operacjom. I okazało się że przelewy są trzy, a nie dwa.
    Przy wyjściu z pierwszego przelewu Pani zamiast Anuluj, dała
    OK. A później od nowa zaczeła wypełniać pierwszy przelew i
    drugi. W sumie pierwszy przelew puściła dwa razy.

    Po południu poszedłem do placówki. Pani mnie chapnęła, ja
    zdecydowanie proszę o rozmowę z Dyrektorem. Wszystku mu
    wydeklamowałem, okazełem swoje oburzenie. Pan mnie
    przeprosił (nawet dwa razy), nie kazał wypełniać żadnych
    papierków reklamacyjnych, przyznał że to ewidentny błąd
    banku i będą to załatwiać w czwartek. Zostawiłem swoje id i
    numer komórki.

    Po godzinie dzwoni do mnie Dyrektor z informacją, że środki
    zostały mi już zwrócone. Dopytuję się, czy już to załatwili
    z Centralą. A Dyrektor mówi, że zwrócili mi już, gdyż zwrot
    tych środków z NBPu (rachunek US) może trwać długo, więc
    abym nie czekał, to postanowił mi od razu oddać pieniądze.

    W sumie jestem mile zaskoczony szybką i dojrzałą reakcją
    placówki Multibanku we Wrocławiu.

    MJ

  • 2. Data: 2002-05-01 15:42:32
    Temat: Re: Kolejna przygoda w Multibanku
    Od: "Nicto Wujek" <n...@N...poczta.gazeta.pl>

    No to jest standard w tym banku i oby sie nie zmienil na gorsze. Jestem
    klientem wymagajacym, gdzie indziej nazywanym upierdliwym. W Multibanku
    zawsze znajdzie sie ktos kompetentny no i mowia "przepraszam" a to juz cos
    znaczy.

    Pozdrawiam

    NictoWujek

  • 3. Data: 2002-05-01 18:16:00
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Tak jakoś jest, że każda moja wizyta w placówce Multibanku
    > we Wro wiąże się z jakąś przygodą wartą opisania.
    > Ten bank mnie na pewno nie nudzi ;-))

    [ciach]

    To sie chwali, ze komus zalezy ;-)
    Ale moim skromnym zdaniem to ta pani powinna latac wokol Ciebie a nie
    dyrektor...
    Chociaz teraz ta pani juz napewno bedze milsza dla innych po rozmowie z dyr.
    I kolejny zastanawiajacy watek z kad byla ta kasa ktora Ci oddal ? Czyzby
    ktos dostanie mniejsza/wcale pensje ;-) hiehie

    Pzd Travis

  • 4. Data: 2002-05-02 11:22:29
    Od: "FROST" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Nicto Wujek" <n...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aap2d8$a13$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    > zawsze znajdzie sie ktos kompetentny no i mowia "przepraszam" a to juz cos

    Jak nie załtwią mi pozytywnie jednej sprawy, z którą pier.... się już dwa
    tygodnie to ja wam hicior na Multi (oddział łódzki) napisze , nt.
    kompetencji pracowników Multi , dotrzymywania przez nich terminów umówionych
    z klientem i udzielania informacji. A jak sparwę rozwiążą pozytywnie (dla
    mnie) to bardzo przepraszam. Ale generalnie to bardzo się zawiodłem na nich.
    Zupełny brak spójności reklam z rzezczywistością. Jeśli wszytkie banki są
    takie to zacznę kase trzymać w słoiku zakopaną w ogródku (gorzej jak pies
    wykopie;-))))

    Pozdro

    Adam

  • 5. Data: 2002-05-02 12:33:19
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    >Jeśli wszytkie banki są
    > takie to zacznę kase trzymać w słoiku zakopaną w ogródku (gorzej jak pies
    > wykopie;-))))

    Mogl bys mi dac adres pomoge Ci kopac jak cos ;-)

    Pzd Travis

  • 6. Data: 2002-05-03 11:03:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Mariusz A. Jasiński" <N...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > Dyrektor mówi, że zwrócili mi już, gdyż zwrot tych środków z NBPu
    > (rachunek US) może trwać długo, więc abym nie czekał, to postanowił mi

    Dziwne by bylo gdyby tego nie zrobili - przeciez Ty im nie zlecales
    tego przelewu.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator