  • 1. Data: 2009-02-14 15:25:47
    Temat: Kłopoty banków = kłopoty firm
    Od: "Busiensswoman" <b...@o...pl>

    Które banki w polsce mają naprawdę problemy?
    Które wypowiadają masowo kredyty?

    Podobno najbardziej wścikle Fortis i Raiffeisen,
    które jeszcze?

    ---------
    Anna

  • 2. Data: 2009-02-14 15:29:09
    Temat: Re: Kłopoty banków = kłopoty firm
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Busiensswoman" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Które banki w polsce mają naprawdę problemy?
    > Które wypowiadają masowo kredyty?

    Żadne.

    > Podobno najbardziej wścikle Fortis i Raiffeisen,
    > które jeszcze?

    Żadne. Te dwa też nie.

    marekz

  • 3. Data: 2009-02-14 15:39:13
    Temat: Odp: Kłopoty banków = kłopoty firm
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

> [...]
    > Które banki w polsce mają naprawdę problemy?
    > Które wypowiadają masowo kredyty?
    >
    > Podobno najbardziej wścikle Fortis i Raiffeisen,

    Nie mam pojęcia.
    Do nas Raiffeisen pcha się od miesiąca z kredytem obrotowym (350 000 zł za sam KRS i
    bilans za 2008).
    BPH - podobnie + kredyt inwestycyjny za prawie 5 baniek. Jakoś nie odczuwamy
    problemów w kwestii kredytów, ale może to zależy od skali. Może mniejsze firmy nie
    mają tak obostrzonych kryteriów jak wielkie.

  • 4. Data: 2009-02-14 16:33:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-14, Busiensswoman <b...@o...pl> wrote:

    > Które banki w polsce mają naprawdę problemy?
    > Które wypowiadają masowo kredyty?

    Skoro firma płaci odsetki i nie ma problemów z obsługą kredytu,
    to po co bank ma wypowiadać kredyt?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2009-02-14 16:45:23
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Bo np. firma dostanie nowy kredyt, ale na znacznie wyższej marży?
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-02-14 19:21:05
    Od: "Busiensswoman" <b...@o...pl>

[...]

    to ciekawe, czyżby media kłamały?

    http://gospodarka.gazeta.pl/firma/1,31560,6276223,Fi
    rmy_zabieraja_z_bankow_pieniadze.html

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-02-14 20:03:38
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-14, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Bo np. firma dostanie nowy kredyt, ale na znacznie wyższej marży?

    No. W innym banku. Zaryzykowałbyś? :>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2009-02-14 20:27:28
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Busiensswoman" <b...@o...pl> napisał

    > to ciekawe, czyżby media kłamały?

    Media przeważnie robią z igły widły, nie wiedziałaś?
    W myśl zasady - nieważne co się pisze, ważne, by w ogóle COŚ pisać. A im bardziej
    panikotwórczo i sensacyjnie, tym lepiej, bo więcej ludzi to czyta.
    Na pewno w kwestii kredytów obecnie nie jest zbyt wesoło. Pytanie tylko na ile to, co
    jest przedstawiane w mediach jako kryzys kredytowy, ma odzwierciedlenie w
    rzeczywistości. Znasz pewnie kawał o radiu Erewań, to wiesz, o czym piszę ;-)

  • 9. Data: 2009-02-14 20:28:48
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    To ja spytam inaczej - na_jakiej_podstawie_bank może wypowiedzieć umowę, jeśli firma
    płaci odsetki w terminie i nie ma problemów z obsługą terminu?

  • 10. Data: 2009-02-14 20:37:34
    Temat: Re: Odp: Kłopoty banków = kłopoty firm
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Baloo" <b...@o...eu> writes:

    > To ja spytam inaczej - na_jakiej_podstawie_bank może wypowiedzieć umowę, jeśli
    firma płaci odsetki w terminie i nie ma problemów z obsługą terminu?
    "W opinii banku sytuacja makroekonomiczna pogorszyła się na tyle, że
    istnie zagrożenie terminowej obsługi kredytu."
    KJ