  • Data: 2002-07-18 09:04:00
    Temat: Kiepskie Inteligo
    Od: "Fazi" <F...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy Wy drodzy grupowicze też od jakiegoś czasu macie problemy
    ze złożeniem przelewu poprzez internet w Inteligo.
    Mam stałe łącze 1Mb/s i nie mam problemu z połączeniem się
    z całym światem ale takie przeboje jakie są w połączeniu z Inteligo
    to już dawno nie miałem. Transmisja rzędu 300bajtów/s,
    częste zrywanie sesji itp. Zeby udało się wysłać przelew
    muszę stracić godzinę na średnio 5 próbach.

    Pingi do secure.inteligo.com.pl są dobre bo rzędu 80-150ms,
    więc chyba ich system (balansujący połączenia jeśli taki mają) nawala.

    Jak u Was to wygląda ?

    Pozdrawiam
    Doprowadzony do białej gorączki
    Fazi