  • 11. Data: 2007-03-28 20:12:07
    Temat: Karty kretytowe z ubezpieczeniem podróżnym - druga runda
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-03-28 22:05, kiedy zycie_po_zyciu
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > W mille przy goldach ubezieczenie podróży jest za friko, mam od wczoraj
    > takiego mc golda właśnie. Ale, żeby działało, trzeba np. kupić bilet czy
    > dokonać jakiegoś dowolnego zakupu za granicą.

    Cenna informacja (do Millenium mam niedaleko). Dzięki.
    W związku z uzyskanymi odpowiedziami mam pytanie dodatkowe.
    Która z kart ma lepsze kursy przeliczeniowe z euro na złotówki:
    MC Gold Invest Banku;
    MC Gold Millenium
    MC Raiffeisen?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 12. Data: 2007-03-28 20:21:51
    Temat: Re: Karty kretytowe z ubezpieczeniem podróżnym
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Mar 2007 20:16:58 +0200, yayco <y...@n...pl>
    wklepał(-a):

    >Zegar systemowy wskazywał 2007-03-28 19:24, kiedy Ra zdecydował(a) się
    >stwierdzić,że:

    >Kartę kredytową?
    >Jakiś link?

    Nie, to ubezpieczenie. "Partner w podróży":
    - Koszty leczenia za granicą
    - Bagaż podróżny
    - Odpowiedzialność cywilna
    - Usługi assistance.

    A karta to zawiera numer telefonu. :)

  • 13. Data: 2007-03-28 20:29:06
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-03-28 22:21, kiedy Sławomir Szyszło

    Numer telefonu do CU to już mam :'

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 14. Data: 2007-03-28 22:31:26
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    BPH silver też ma ubezpieczenie KL. I robiąc obroty 18 000 rocznie,
    mozna tę kartę mieć za darmo.

    MichalL

  • 15. Data: 2007-03-29 07:28:17
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-03-28, k...@g...pl
    <k...@g...pl> wrote:

    > Dobre ubezpieczenia w podróży tj. KL i OC plus Bagaż, opóźnienie lotu
    > są dołączone do kart:

    Poszukałam max. sum ubezp. KL i ubezpieczalni i tak:

    > 1. Pekao/Lot
    Z infolinii: 41500Euro; Allianz

    > 2. KK Gold Invest Bank

    > 3. BPH KK Gold (chyba nie jest ograniczona długość pobytu)
    Gold - 30tysUSD
    Silver10tysUSD

    4. Rajfi (do 62 dni pobyty)
    Gold - 150tys zł
    zwykła - 50 tys zł
    UNIQUA TU

    > Przy tych kartach nie ma obowiązku zapłaty kartą za bilet czy nocleg,
    > aby ubezpieczenie było ważne.
    > Taki obowiązek jest przy kartach banków:
    > BZWBK KK gold

    150tys zł - bez ograniczeń długości pobyty; AIG

    > Millennium (wszystkie) - ubezpieczenie dodatkowo płatne
    15tys Euro lecz. szpitalne; 1000E - ambulatoryjne, czyli dziadowska
    Warta.

    > Citibank
    Moim zdaniem nie daje ubezp. KL, ale przejrzałam regulamin tylko
    pobieżnie.

    Będę wdzięczna za wszelkie korekty i uzupełnienia.

    Renata

  • 16. Data: 2007-03-29 07:34:37
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-03-29 09:28, kiedy Renata Gołębiowska
> [...]
    > pobieżnie.
    >
    > Będę wdzięczna za wszelkie korekty i uzupełnienia.

    Dzięki za informacje.
    Masz rację - Citi nie daje takich ubezpieczeń, bo gdyby dawało, to bym
    nie szukał.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 17. Data: 2007-03-29 07:39:29
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-03-29, Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:

> [...]
    > Warta.

    > Moim zdaniem nie daje ubezp. KL, ale przejrzałam regulamin tylko

    Dorzucam jeszcze złotą visę ing, ale tam też dziadowska Warta, czyli
    koszty ambulatoryjne tylko 1000E, szpitalne 15000E

    Będę wdzięczna za uzupełnienia i informacje, w których z tych banków
    możliwa jest automatyczna spłata całości zadłużenia, najlepiej z
    innego banku.

    Renata

  • 18. Data: 2007-03-29 07:46:50
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl>

    yayco <y...@n...pl> napisał(a):

    > W związku z uzyskanymi odpowiedziami mam pytanie dodatkowe.
    > Która z kart ma lepsze kursy przeliczeniowe z euro na złotówki:
> [...]

    MC Millle jest przeliczany z EUR na PLN po kursie banku bez prowizji

    Raifi mał kiedyś kursy paskudne, ale nie wiem czy to jeszcze aktualne dla MC.

    Slawek

  • 19. Data: 2007-03-29 09:28:17
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Będę wdzięczna za uzupełnienia i informacje, w których z tych banków
    > możliwa jest automatyczna spłata całości zadłużenia, najlepiej z
    > innego banku.

    BPH - polecenie zapłaty.

    MichalL

  • 20. Data: 2007-04-14 07:43:58
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Przekopałam się przez większość banków i uzupełniam informacje, może
    komuś się przydadzą. Dane, które mnie przede wszystkim interesowały to
    suma ubez. KL, ubezpieczalnia i max. długość podróży objętej ubezp.

    On 2007-03-29, Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:

    >>> 1. Pekao/Lot
    41500Euro; Allianz, 60 dni

    >>> 2. KK Gold Invest Bank

    Warta, więc pewnie kicha, ale czekam na OWU mające przyjść mailem.

    Platinum - 150tys zł
    World Signa - 7 500 000 euro, jakby ktoś spełniał warunki:)

    Hestia, przez 12 miesięcy albo przez okres ważności kart, nie pamiętam
    dokładnie, ale długi. OWU są na stronie bph, więc łatwo doczytać.

    Trzeba płacić za podróż kartą.

    > Dorzucam jeszcze złotą visę ing, ale tam też dziadowska Warta, czyli
    > koszty ambulatoryjne tylko 1000E, szpitalne 15000E

    Toyota - szpitalne 100tys zł, ambulatoryjne - 6tys zł, czyli
    dziadostwo; podobno nie ma ograniczeń w długości pobytu, ale to info z
    infolinii; Toyota Bank Assurance

    mBank złota visa 100tys zł; 60 dni

    Fortis Visa Gold - Cigna STU; 65tys (nie mogę znaleźć max długości
    pobytu, choć mam OWU, więc może nie ma ograniczenia)
    Platinum - 80tys zł 30 dni; Generali
    AmExy - nie udało mi się niczego dowiedzieć

    BOŚ złota MC - oczekuję na OUW na maila

    BGŻ - marne limity, 10tys euro złota MC
    50tys zł złota Visa

    Kredyt Bank - Warta, więc nawet nie ma co dalej czytać

    Nordea - Platinum 300 tys zł AIG, 60 dni
    MC Standard - 100tys zł AIG, 90 dni
    MC Gold - 200tys zł 90 dni

    PKO BP - Diners Club, AIG, ale trzeba opłacić kartą całą podróż, co
    jest sformułowaniem na tyle niejasnym, więc chyba nie warto ryzykować.

    DB Visa Gold - Warta, więc do niczego.

    Dominet - marnie, bo 10tys zł.

    VW, ale to nie kredytówka - złoty pakiet 100tys zł, 12 miesięcy,
    Hestia; srebrny - 50tys.

    Oczywiście do powyższego jest oczywisty disclaimer.

    Uzupełnienia i poprawki mile widziane.

    Renata