  • 21. Data: 2007-07-27 15:48:00
    Temat: Re: Karta wypukła czyli Citibank czyli poprawcie mnie jeśli się mylę
    Od: Patryk Piotrkowski <p...@g...com>

    Czy płacenie kartą wypukłą z użyciem "żelazka" jest bezpieczne?
    Sprzedawca ma nasz nr. karty, datę ważności itp...

  • 22. Data: 2007-07-27 16:33:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Patryk Piotrkowski napisał(a):
    > Czy płacenie kartą wypukłą z użyciem "żelazka" jest bezpieczne?
    > Sprzedawca ma nasz nr. karty, datę ważności itp...

    Jak placisz na podpis to sprzedawca ma to samo (o czym wiele osob nie wie).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 23. Data: 2007-07-27 16:34:50
    Temat: Re: Karta wypukła czyli Citibank czyli poprawcie mnie jeśli się myl
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Michal" <s...@j...be> napisał w wiadomości

    > BZ WBK ma, nie wiem jak Multi tu wygląda

    Poważnie to zacofane BZWBK to ma? Miałem wrażenie, że w żadnym banku nie da
    się przepinac karty pomiędzy rachunkami, jesli już to podejrzewałem o taka
    mozliwość Citi ale nie BZWBK...

    marekz

  • 24. Data: 2007-07-27 16:39:23
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Kajetana_Kinga <k...@g...nospam.pl> napisał(a):

    > Szukam banku który będzie miał:
    > - bezpłatne przelewy przez internet
    > - ale oddział jakby co to też
    > - wypukłą kartę do konta
    > - i najlepiej żeby było można mieć subkonto albo konto w euro

    BPH

    z możliwością
    > przepinania między tymi kontami karty

    A to juz nie. Do walutowego Visa valutowa osobano.

    Tyle, ze drodzy sa.

    Karta wypukla debetowa 75 rocznie zl, konto conajmniej 10 zl mies .
    Visa valutowa tez chyba z 70 zl.

    Chcesz to masz.

  • 25. Data: 2007-07-27 19:10:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-07-27 14:26, Krzysztofsf stwierdził, że:
    > BPH np. ma pod to specjalnie karte platnicza wypukla debetowa (kosztuje jak
    > kredytowa), akceptowna wylacznie w bankomatach, terminalach elektronicznych i
    > wlasnie przez zelazka, bez funkcjonalnosci platnosci internetowej.

    A to dziwne, bo moją płacić przez internet można. Jeśli mowa oczywiście
    o Visa Classic Silver i jej walutowej odmianie.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 26. Data: 2007-07-28 08:55:51
    Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Poważnie to zacofane BZWBK to ma? Miałem wrażenie, że w żadnym banku nie da
    > się przepinac karty pomiędzy rachunkami, jesli już to podejrzewałem o taka
    > mozliwość Citi ale nie BZWBK...
    Tzn. w Citi ma się subkonto w Euro i jak jadę za granicę to sobie tam przepijam
    kartę, przelewy z jednego konta na drugie oczywiście w czasie rzeczywistym, no i
    10 zł wypłata z bankomatu za granicami naszego kraju.

    Polbank ma też coś takiego, wczoraj pytałam.

  • 27. Data: 2007-07-28 15:42:21
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Kajetana_Kinga pisze:

    > Polbank ma też coś takiego, wczoraj pytałam.

    W Polbanku masz wszystko to co chcesz tylko brak tej wypukłej karty,
    więc już jesteś w ogródku już witasz się z ...
    Co do samego konta, karty i przeliczników popatrz w archiwum ostatnio
    zdawałem trochę relacji.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 28. Data: 2007-07-28 16:03:02
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:f8f0ah$30o$1@inews.gazeta.pl...

    > Tzn. w Citi ma się subkonto w Euro i jak jadę za granicę to sobie tam
    > przepijam kartę, przelewy z jednego konta na drugie oczywiście w czasie
    > rzeczywistym, no i 10 zł wypłata z bankomatu za granicami naszego kraju.

    To dotyczy wyłącznie karty debetowej, tak? Tego "przepięcia" dokonuje się w
    internecie czy trzeba dzwonić/iść?

    marekz

  • 29. Data: 2007-07-28 16:10:08
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

    > To dotyczy wyłącznie karty debetowej, tak? Tego "przepięcia" dokonuje się w
    > internecie czy trzeba dzwonić/iść?

    Przepiąć można karte debetową trzeba zadzwonić do citiphon, z tego co pamiętam
    przepięcie karty pod konto walutowe dotyczy tylko wypłat z bankomatów, a
    pozostałe transakcje obciążają konto złotówkowe. Jeśli się myle prosze poprawić.

  • 30. Data: 2007-07-28 21:53:18
    Od: Patrykzzz <p...@g...com>

    On Jul 27, 6:33 pm, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Jak placisz na podpis to sprzedawca ma to samo (o czym wiele osob nie wie).
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Mithos

    Mój nr KK jest "zagwiazdkowany" na świstku który podpisuję.