  • Data: 2002-05-08 08:31:48
    Temat: Karta kredytowa - co polecacie?
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dzwonilem przed chwila do CitiBanku, jako ze bylem
    zainteresowany uzyskaniem karty kredytowej CitiBank
    Silver. Niestety mila Pani powiedziala, ze nie moge takowej
    uzyskac poniewaz nie mam 21 lat.

    W zwiazku z tym, czy mozecie polecic cos rownie dobrego?
    Jestem zatrudniony na umowe o prace, moje dochody miesieczne
    siegaja ok 2000 pln netto, chcialbym aby karta kredytowa byla:
    - z dostepem do rachunku karty przez internet, ewentualnie
    takze przez telefon.
    - dlugi okres splaty kredytu bez oprocentowania
    - najlepiej ubezpieczenie karty rownie atrakcyjne jak
    w przypadku CitiBanku (czyli 48 godzin, no moze byc 24 w
    ostatecznosci).

    Mozecie cos polecic?
    Z gory dzieki.

    Sebastian.