  • Data: 2008-05-28 07:12:04
    Temat: Karta dodatkowa bez głównej - w Lukasie można
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem ci ja kiedyś 2 karty visa classic w Lukasie: głowną i dodatkową
    (dla ścisłości: moja żona miała tę drugą). Aż pewnego dnia zapragnąłem
    ich nie mieć (12 lutego).
    Poszedłem do banku z pisemkiem o treści "wypowiadam umowę karty nr XXX
    i kart dodatkowej wydanej do tego samego rachunku". Pan i pani w banku
    nie chcieli pisemka przyjąć (nalegałem, ale przecież siłą ich nie
    zmuszę), ale za to obdarowali mnie kilkoma druczkami na okoliczności
    rożnorakie: zwrotu karty (zabrali główną KK), zastrzeżenia itp.
    Karty dodatkowej oczywiście nie otrzymali, bo żona była całkiem gdzie
    indziej. Cała procedura trwała tak długo, że w końcu poszedłem sobie z
    Lukasa precz, a pisemko poleciłem dostarczyć naszemu kochanemu
    pocztowemu monopoliście (ponoć już w marcu je dostali).
    Wczoraj dzwonię do Lukasa, żeby już przestali kłuć mnie w oczy
    informacją, jakiego to wielkiego kredytu mi udzielili, a tu sie
    okazuje, że moje pisemko nie ma dla nich znaczenia, skoro nie byłem
    łaskaw zwrócić im dodatkowej KK. Po prostu olali moje jasne
    oświadczenie woli.
    W końcu zastrzegłem kartę i mam nadzieję, że teraz już nic nie
    przeszkodzi w zakończeniu tej sprawy.

    Wniosek: jeśli ktoś ma ochotę mieć tylko dodatkową KK, to w Lukasie
    spełni swoje marzenie.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski