    From: ToMi <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kant w kantorze w Aliorze
    Date: Sun, 10 Mar 2013 14:05:25 +0100

    Ostatnio miałem nieprzyjemną przygodę z kantorem Alior Banku. Jako że co
    miesiąc muszę wymienić franki to postanowiłem zdefiniować zlecenie stałe w
    jednym z internetowych kantorów walutowych. Wybór padł na internetowy
    kantor Alior Bank, gdyż zawsze miał niskie spready. No i niestety się
    przejechałem. Nie wiadomo z jakich przyczyn w weekend 9 lutego tego roku
    coś im od...o i nagle spread z 2groszowego stał się 12groszowy :-].
    Bardzo ładnie to widać na stronie https://kantor.aliorbank.pl/forex gdy
    jako walutę ustawimy franki i damy widok 3 miesiące.

    Myślałem, że to pojedynczy błąd, ale że sytuacja trochę na mniejszą skalę,
    ale też w ten weekend się powtórzyła to uważam, że warto przestrzec
    wszystkich tych, co zaufali i robią z automatu wymianę waluty w tym
    kantorze.

    Swoją drogą co polecacie pewnego, co ma stale w miarę niskie spready i
    bezpłatne przelewy. Osobiście myślałem o Cinkciarz.pl, niepokoi mnie trochę
    że jest to Sp. z o.o. ale może są to bezpodstawne obawy.

    Pozdrawiam
    ToMi