  • 11. Data: 2005-03-16 17:01:58
    Temat: Re: Kampania promocyjna bankowości elektronicznej i nowy serwis internetowy www.ingbank.pl
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki"
    > (...)

    > Odpuściłem sobie zatem ten bank, logicznie wnioskując, że nie mogę
    > powierzyć swoich pieniędzy instytucji, która nie potrafi sobie
    > poradzić
    > z prostym podpisaniem umowy.

    pare dni temu wypelnilem internetowy wniosek o karte Maestro
    przedplacona - miala kosztowac 9 zl za rok a dodatkowy opis 15 zl -
    opisu nie chcialem.
    Okazuje sie ze przez internet mozna zamowic tylko z opisem (w sumie za
    24 zl) a bez opisu to trzeba jezdzic do oddzialu.
    To zmuszanie klienta do dodatkowych oplat - 24 zl/rok to juz przesada
    *** blad ***

  • 12. Data: 2005-03-16 17:27:02
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    blad napisał(a):

> [...]
    > 24 zl) a bez opisu to trzeba jezdzic do oddzialu.
    > To zmuszanie klienta do dodatkowych oplat - 24 zl/rok to juz przesada

    Czytaj ze zrozumieniem ;-P

    Wszędzie trąbią, że przez internet tylko wniosek o kartę personalizowaną.

    Poza tym nie 9+15 a samo 15.

  • 13. Data: 2005-03-16 20:28:21
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    nie wiem co się stało w moim ing, ale jak zamowiłem kartę przedpł. z
    imieniem i nazwiskiem, to powinni mnie skasować 15 zł, ale przy odbieraniu
    karty, pani ściągnęła z mojego konta tylko 9 ;) najśmieszniejsze jest to że
    na potwierdzeniu pisze 'opłata za wydanie karty przedpłaconej Maestro
    Podróznika z nadrukiem' 9,00 PLN :))))

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 14. Data: 2005-03-16 20:54:40
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 16 Mar 2005 17:15:35 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >A pokaż mi która reklama mówi całą prawdę.

    Żółty tydzień. Żółtaczka zagraża wszystkim. Zaszczep się ;)

    G.