  • 1. Data: 2005-03-16 16:06:57
    Temat: przeterminowany token w VolkswagenBank direct
    Od: c...@n...igf.edu.pl

    Witam,

    To ze niektore tokeny VBdirect przeterminowaly sie 30.11.2004 to juz
    wiem.
    Pokornie czekalem - a noz sami przysla nowy token w miejsce
    przeterminowanego - temat znany z listy i chocby z
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_041208/e
    konomia/ekonomia_a_8.html
    Cierpliwy jestem, ale nie doczekalem sie, wiec 5.03.2005 telefon do VB
    - mila Pani mowi: w ciagu tygodnia przeslemy nowy token.
    Czekam, czekam, czekam.....i nic.
    Dzis - 16.03.2005 - tokenu wciaz nie ma - telefon do VB - tym razem
    malo mila Pani mowi - nie wiadomo kiedy Pan dostanie token - mamy
    klopoty techniczne. Nie jest znany nawet przyblizony termin wydania
    nowego tokena do konta (plus konto). Zadnego tam przepraszam, bedziemy
    w kontakcie, poinformjemy Pana, hmmm.....
    Prawie cztery miesiace bez internetowego dostepu do konta - fiu, fiu -
    VB to bardzo bezpieczny bank internetowy - a moze jest wrecz odwrotnie
    i VB zaczyna miec klopoty finansowe, badz co badz jednak zamrazajac
    gotowke ilus tam klientow, ktorym nie chce sie pofatygowac osobiscie
    na Al. Jana Pawla II lub debatowac z konsultantkami na 0800xxx. ?
    Czy VB moze tak beztrosko postepowac nie lamiac jednoczesnie zadnych
    praw swoich klientow - w koncu to byl (?) przede wszystkim bank
    internetowy.
    Czy poza oczywista (poki VB istnieje) mozliwoscia rozstania sie z VB
    istnieja inne sposoby "dyscyplinowania" banku - ach...troche bedzie
    szkoda, bo wydawalo sie, ze taki porzadny ten VB byl.....
    Pozdrawiam,
    -cpr

  • 2. Data: 2005-03-16 16:22:33
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Uzytkownik <c...@n...igf.edu.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Czy VB moze tak beztrosko postepowac nie lamiac jednoczesnie zadnych
    > praw swoich klientow - w koncu to byl (?) przede wszystkim bank

    Ja w koncu odebralem token osobiscie u nich :)

  • 3. Data: 2005-03-16 20:22:09
    Od: bob <b...@m...ru>

    Właśnie zakładam u nich konto i wyslałem umowy, ciekawe czy przyślą mi
    przeterminowanego tokena?
    Będzie wesoło jak mi się za x lat przeterminuje! Do ich okienka mam 130
    kilosów!

  • 4. Data: 2005-03-16 21:39:29
    Od: c...@n...igf.edu.pl

    On Wed, 16 Mar 2005 21:22:09 +0100, bob
    <b...@m...ru> wrote:

    >W?a?nie zak?adam u nich konto i wysla?em umowy, ciekawe czy przy?l? mi
    >przeterminowanego tokena?
    >B?dzie weso?o jak mi si? za x lat przeterminuje! Do ich okienka mam 130
    >kilosów!okena.

    Nie bylo nawet mowy o tym, ze przysla Ci przeterminowanego tokena - na
    dzien dzisiejszy to mowia, ze maja trudnosi techniczne z nowymi
    tokenami - problem w tym, ze owe i posrednie trudnosci
    logistyczno/techniczne VB ma od 30 listopada 2004 r., co stawia
    reputacje VB w bardzo zlym swietle.
    Nie widzac/znajac powodow w kopotach ze strony RSA (dotychczasowy
    wystawca tokenow), zaczynam podejrzewac klopty wewnetrzne (np calkiem
    teoretyczne moje domniemania o klopotach finansowych Volkswagen Bank
    direct) w VB. Nie prowadze doradztwa finasowego, etc, ale w obecnej
    sytuacji VB nie otworzylbym u nich konta i powaznie zastanowie sie
    nad likwidacja swojego konta w VB.

    Pozdrawiam,

    -cpr

  • 5. Data: 2005-03-16 21:58:27
    Od: c...@n...igf.edu.pl

    On Wed, 16 Mar 2005 17:22:33 +0100, "Robert Wicik"
    <r...@M...onet.pl> wrote:

    >Uzytkownik <c...@n...igf.edu.pl> napisal w wiadomosci
    >
    >Ja w koncu odebralem token osobiscie u nich :)

    tylko, ze "kosultantka" (Pani Kamila W.) w dniu 16 marca 2005 pod
    numerem 800 103 301 powiedziala, ze ze wzgledu na trudnosci
    techniczne: +- "nie wiadomo kiedy bedzie wyslany nowy token", i +-
    "nie powie jaki jest jest przyblizony termin wydana nowego tokena"
    (co uprawdobodonia interpretacje, ze VB nie wydaje na dzien
    dzisiejdzy nowych tokenow).
    Oczywiscie powyzsze nie jest poklosiem jakichkolwiek mojch klopotow
    finansowych z VB, ale tyka moja "wiedza" pozyskana od konsultantki p.
    Kamili W., wobec braku internetowego dostepu do mojego konta od
    30.11.2004 r.
    Wniosek: pomysl zanim przelejesz pieniadze do banku.

    -cpr