  • 11. Data: 2007-02-24 21:55:20
    Temat: Re: KK ilosc i limity
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szogun11 napisał(a):
    > gadalem wlasnie ze znajomym pracuje w okienku w rafi i twierdzi, ze 2
    > kart nie mozna skonsolidowac i ze dadza tylko 30% wiecej... :(

    To widac kiepsko tam pracuje, skoro ja na podstawie dwoch wyciagow
    zrobilem jedna karte (+ wiekszy limit).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2007-02-24 21:56:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > kolega zwiększa limity kredytowe na kartach, nie oznacza to, że się na
    > nich zadłuża...

    No wlasnie... Mnie np. nie stac na 100% wykorzystanie swoich limitow
    kazdego miesiaca. Nie wiem czy stac mnie nawet na 50% :) Ale w skrajnych
    przypadkach owe limity moga sie przydac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2007-02-24 21:58:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Feb 2007 22:43:33 +0100,
    osoba podpisana: Darek <n...@p...maila.pl>
    napisała:

    > A ja "mam wrażenie" że nie wszystkie kredyty są w BIK.

    To też.
    > Po za tym każdy bank ma swoją politykę kredytową - jeden do obciązeń weżmie
    > 5% limitu KK (tak zazwyczaj jest) a inny 1%. A i tak może stwierdzić że
    > klinent dalej ma zdolność na koleją KK. A to że wszyscy chcieliby wcisnąć
    > kolejną KK to już inna sprawa.

    Jak wytłumaczysz fakt, że bank dał KK mimo że w danych BIK były 2
    kredyty hipoteczne, zamiast zadeklarowanego jednego ?
    Gdyby sie faktycznie przyglądali kredytom to człowiek "zatajaący" kredyt
    jest od razu do odstrzału.

    KJ

    > Darek

    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 14. Data: 2007-02-24 22:09:04
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-02-24 22:52, RobertS stwierdził, że:

    > co miałeś na myśli?
    >
    > kolega zwiększa limity kredytowe na kartach, nie oznacza to, że się na
    > nich zadłuża...

    Ale może się zadłużyć. Idąc Twoim tokiem rozumowania problemu, banki
    mogłyby udzielić limitu 60000zł osobie mającej zarobki 900zł brutto.
    Przecież to tylko limit...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2007-02-24 22:12:16
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-02-24 22:58, Kamil Jońca stwierdził, że:
    > Jak wytłumaczysz fakt, że bank dał KK mimo że w danych BIK były 2
    > kredyty hipoteczne, zamiast zadeklarowanego jednego ?

    Może doradca/analityk poprawił/uzupełnił później te deklaracje?

    > Gdyby sie faktycznie przyglądali kredytom to człowiek "zatajaący" kredyt
    > jest od razu do odstrzału.

    Tym sposobem doradcy nigdy by nie wykonali swoich planów sprzedażowych ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 16. Data: 2007-02-24 22:22:15
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Feb 2007 22:56:42 +0100, Mithos <f...@a...pl> wklepał(-a):

    >No wlasnie... Mnie np. nie stac na 100% wykorzystanie swoich limitow
    >kazdego miesiaca. Nie wiem czy stac mnie nawet na 50% :) Ale w skrajnych
    >przypadkach owe limity moga sie przydac.

    W skrajnych przypadkach potrzebna jest raczej gotówka (nagła operacja, kaucja
    sądowa ;) itp.) niż karta z wielkim limitem.

  • 17. Data: 2007-02-25 00:02:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> writes:

    > W skrajnych przypadkach potrzebna jest raczej gotówka (nagła operacja, kaucja
    > sądowa ;) itp.) niż karta z wielkim limitem.

    Nigdy nie kupowales czegos, co kosztowalo tyle co np. kilka pensji,
    i za co w najtanszym miejscu, w ktorym mogles to kupic, mogles
    zaplacic karta (i warunki zakupu sie z tego powodu nie pogarszaly,
    albo w ogole nawet polepszaly sie)?

    Mi sie zdazalo.

    Pamietaj tez ze pomiedzy karta z duzym limitem i gotowka jest tylko
    te pare procent prowizji + w dluzszym okresie niekoniecznie najnizsze
    oprocentowanie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2007-02-25 08:53:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Ale może się zadłużyć. Idąc Twoim tokiem rozumowania problemu, banki
    > mogłyby udzielić limitu 60000zł osobie mającej zarobki 900zł brutto.
    > Przecież to tylko limit...

    To ze ktos ma auto, ktore jedzie 220km/h to nie znaczy, ze ma jezdzic z
    taka predkoscia po centrum miasta. Ale raz na rok jak pojedzie do
    Niemiec to mu sie taka predkosc na autostradzie moze przydac.

    A jak ktos jest nie umie z KK korzystac to jest to tylko i wylacznie
    jego problem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 19. Data: 2007-02-25 09:07:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Feb 2007 09:53:22 +0100,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:
    > A jak ktos jest nie umie z KK korzystac to jest to tylko i wylacznie
    > jego problem.

    Chyba że bank nie będzie miał z czego zwindykować ...
    KJ

  • 20. Data: 2007-02-25 09:20:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Chyba że bank nie będzie miał z czego zwindykować ...

    To wtedy jest to problem banku. Mogl takiej karty, takiej osobie nie
    wydawac. A skoro wydal to coz. Poza tym kwote kilkanascie tysiecy PLN
    predzej czy pozniej z kazdego sie jakos zwindykuje. Trudno oczekiwac, ze
    ktos juz nigdy nic nie zarobi i nigdy nic nie bedzie mial.

    --
    pozdrawiam
    Mithos