  • Data: 2005-11-29 09:17:57
    Temat: KK PKOBP - nieuznana reklamacja
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie odnośnie reklamacji karty kredytowej:

    Ktoś dokonał 3 transakcji jednego dnia w internecie posługując się danymi z
    mojej karty kredytowej (karta Visa Clasic PKOBP)
    Złożyłem reklamację. 2 transakcje zostały uznane. Trzecią bank odrzucił
    twierdząc że wszystkie dane podczas transakcji zostały podane poprawnie (dane z
    karty i moje dane adresowe).

    Ponieważ wszystkie operacje wykonano tego samego dnia podejrzewam że wszystkie 3
    operacje wykonała jedna i ta sama osoba.
    Dodam iż wsześniej wykonywałem dość dużo operacji płacenia tą kartą w internecie.
    Karty nigdy nikomu nie udostępniałem.

    Co mogę zrobić? Nie mam zamiaru płacić za transakcję której nie wykonałem.

    Pozdrawiam
    Tomek