  • 1. Data: 2007-04-11 16:11:24
    Temat: KK Millenium - cyrk
    Od: "Jerry" <j...@w...pl>

    Sytauacja wygląda tak.
    05.02.07 r. złożyłem wniosek o kk Millenium przez internet.Do oddziału
    dostarczyłem 3 wyciągi z innej karty. Po około 3 tygodniach otrzymałem PIN
    oraz umowę.Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem jednak karty.Wielokrotnie
    dzwoniłem na infolinię oraz odwiedzałem ich Oddział, gdzie informowali mnie,że
    karta powinna być lada dzień.
    Czy to są normalne praktyki w tym Banku.
    Bo jeśli na kartę kk czeka się ponad 2 miesiące , to chyba na kredyt
    hipoteczny powinno się czekać ze dwa lata.
    Zawiedziony tym Bankiem.

  • 2. Data: 2007-04-11 18:48:22
    Temat: Re: KK Millenium - cyrk
    Od: Herr Moher <m...@a...net.pl>

    Jerry napisał(a):
> [...]
    > Bo jeśli na kartę kk czeka się ponad 2 miesiące , to chyba na kredyt
    > hipoteczny powinno się czekać ze dwa lata.

    Mam bardzo podobna akcje - co wiecej dostalem kurierem 2 razy umowe i 2
    razy PIN(!). Po czym po kolejnych 2 tygodniach zadzownila do mnie
    panienka z banku czy donioslem juz wyciagi z poprzedniej karty (zrobilem
    to jakis miesiac wczesniej). W odroznieniu od Ciebie nie chce mi sie tam
    dzwonic - zobaczymy ile czasu im zajmie tak skomplikowana operacja... i
    ile kart dostane :)

    HM

  • 3. Data: 2007-04-11 19:03:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Herr Moher napisał(a):
> [...]
    > to jakis miesiac wczesniej). W odroznieniu od Ciebie nie chce mi sie tam
    > dzwonic - zobaczymy ile czasu im zajmie tak skomplikowana operacja... i

    Ja dostarczylem wyciagi, po czym za jakis czas dowiedzialem sie ze
    jednak nie dostarczylem, bo te ktore zanioslem nie odpowiadaja centrali.
    Wiec zanioslem znowu. Pan pracownik banku, powiedzial ze wszystko ok. Za
    jakis czas dostalem telefon z zapytaniem "czy donioslem wyciagi?". 3
    razy nie bede nic nosil. Olalem sprawe, a i bank chyba sobie tez
    odpuscil bo juz nie dzwonia. Po takiej obsludze tak czy inaczej
    odechcialo mi sie tam miec karte.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-04-11 21:32:07
    Od: "kern12" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jerry" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Sytauacja wygląda tak.
    > 05.02.07 r. złożyłem wniosek o kk Millenium przez internet.Do oddziału
    > dostarczyłem 3 wyciągi z innej karty. Po około 3 tygodniach otrzymałem PIN

    Ja się z tym bankiem użerałem 4 lata temu, później przyjąłem zasadę
    ELIMINACJI... ostałem przy DB....może dlatego że za daleko.... zmień bank
    Jarek

  • 5. Data: 2007-04-11 21:36:28
    Od: "kern12" <k...@w...pl>

    za daleko do oddziału dodam.... załatwiam przez internet,
    a jak zaniesie mnie do oddziału to nie ma kolejek i kobiety drukują o co
    poproszę bez aluzji i problemów a za to bezpłatnie.
    Jarek