    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK ING - skandal :)
    Date: Wed, 17 Oct 2007 19:33:54 +0200

    Termin platnosci karty mialem do 16.10 do polnocy. Wobec czego w
    niedziele 14.10 zlecilem przelew z innego banku aby splacic calosc
    zadluzenia. Wobec czego przelew na 100 % wyszedl w pon 15.10 pierwsza
    sesja. Dlatego tez MUSIAL dotrzec do ING jeszcze tego samego dnia lub
    najpozniej dnia kolejnego. Jak sie jednak okazuje, w ING tak to nie
    dziala. Przelew zaksiegowal sie (?) dopiero dzisiaj 17.10, a wiec juz po
    terminie platnosci. Dobrze ze wczesniej wplacilem jakas tam mniejsza
    kwote aby sprawdzic czy dobrze zdefiniowalem przelew bo pewnie placilbym
    jakies kary za niesplacenie kwoty minimalnej.

    Naliczyli mi tylko jakies nedzne odsetki (biorac pod uwage ze dostalem
    od nich bonus 50zl to nadal jestem na plusie), ktore jednak spowoduja iz
    stracili wlasnie klienta.

    Nie dosyc ze karta ING ma krotkie GP to jak widac trzeba wysylac przelew
    z 3 dni wczesniej, co sprawia iz staje sie ona jeszcze slabsza.

    Dodam do tego jeden z najgorszych podgladow online na naszym rynku.

    Tak wiec dziekuje ING za wspolprace i przy pierwszej lepszej okazji
    zamykam u nich karte.

    --
    Mithos