eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakosc obslugiJakosc obslugi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!poznan.rmf.pl!fargo.
    cgs.poznan.pl!news.internetia.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "schen" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jakosc obslugi
    Date: Fri, 24 May 2002 08:43:25 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 11
    Message-ID: <acknfa$1g80$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.105.171
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1022222634 49408 217.153.105.171 (24 May 2002 06:43:54
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 24 May 2002 06:43:54 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:184015
    [ ukryj nagłówki ]

    Czytajac od czasu do czasu na grupie o tym jak mBank traktuje klienta w
    przypadku jakichkolwiek problemow to ciesze sie, ze juz kiedys doszedlem do
    wniosku, ze warto tam zamknac konto (BTW, pan na infolinii byl bardzo
    zdziwiony, ze zamykam). Obecnie sklaniam sie ku opinii, ze warto miec konto
    tam, gdzie w razie klopotow klient w najwiekszym stopniu moze liczyc na
    pomoc ze strony banku niezaleznie od oplat i prowizji (oczywiscie w
    rozsadnych granicach). Filozofia niektorych bankow - "masz x% na ROR wiec
    czego k... wiecej chcesz" nie przemawia do mnie, a m. in. mBank wydaje sie
    dryfowac w tym kierunku. Dlatego tez pytanie: ktory bank w kwestii jakosci
    obslugi wedlug Was wybija sie ponad inne lub po prostu jest OK?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1