  • 1. Data: 2002-04-22 12:29:23
    Temat: Jakie najlepsze konto dla małej sp zoo?
    Od: Najwyzszy CZAS <r...@n...com>

    Pewnie si? powtarzam na tej licie, ale czy móg?by mi kto poradziae jakie
    s? najkorzystniejsze konta dla spó?ek zoo (ok. 100 000 obrotu
    miesi?cznie), najlepiej z dost?pem do sieci?
    Z góry dzi?kuj?,
    Sommi
    --
    _ __ ___ ____ __ _ ___ ___ ___ _ __
    ___
    | '_ \ / __||_ // _` |/ __| / __|/ _ \ | '_ ` _
    \
    | | | || (__ / /| (_| |\__ \ _| (__| (_) || | | | |

    |_| |_| \___|/___|\__,_||___/(_)\___|\___/ |_| |_|
    |_|
    "Najwyzszy CZAS!" PISMO
    KONSERWATYWNO-LIBERALNE
    http://www.nczas.com/ r...@n...com

  • 2. Data: 2002-04-22 12:44:04
    Temat: Re: Jakie najlepsze konto dla małej sp zoo?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pewnie się powtarzam na tej licie, ale czy mógłby mi kto poradzić jakie
    > są najkorzystniejsze konta dla spółek zoo (ok. 100 000 obrotu
    > miesięcznie), najlepiej z dostępem do sieci?
    > Z góry dziękuję,
    > Sommi

    Hmmm. Od razu mowie, ze to tylko sugestie bez zadnego doswiadczenia :)
    ale poszukaj w BRE Banku (duzym) albo w www.fortisbank.pl ten ostatni ma
    jakas teraz promocje.
    Ktos ostatnio wskazywal tez na PBKBPH

  • 3. Data: 2002-04-22 12:45:19
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Najwyzszy CZAS wrote:

    > Pewnie się powtarzam na tej licie, ale czy mógłby mi kto poradzić jakie
    > sš najkorzystniejsze konta dla spółek zoo (ok. 100 000 obrotu
    > miesięcznie), najlepiej z dostępem do sieci?

    A z jakich usług bankowych i w jakim zakresie ta spółka chciałaby
    korzystać?
    Hint: nie da się odpowiedzić na pytanie: jaki jest najlepszy smochód dla
    małej spółki z o.o.? Bo Jedna spółka potrzebuje dużej ciężarówki do
    przewozu styropianu, a druga luksusowej limuzyny do wożenia prezesa.

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2002-04-22 12:46:54
    Od: Najwyzszy CZAS <r...@n...com>

    Chodzi w?aciwie tylko o przelewy. Inne us?ugi nie wchodz? w gr?.
    Sommi

  • 5. Data: 2002-04-22 12:56:48
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Najwyzszy CZAS wrote:

    > Chodzi właciwie tylko o przelewy. Inne usługi nie wchodzš w grę.

    Telepekao24.pl

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2002-04-22 16:02:35
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Telepekao24.pl

    Jeśli tylko przelewy to moze lepiej któryś z banków wirtualnych? Są tańsze w
    użytkowaniu. Chyba że w grę wchodzą również wpłaty i\lub wypłaty gotówkowe.

    Jaco

  • 7. Data: 2002-04-22 16:35:21
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Jaco" <j...@a...net.pl> wrote in message

    > Jeśli tylko przelewy to moze lepiej któryś z banków wirtualnych? Są
    tańsze w
    > użytkowaniu. Chyba że w grę wchodzą również wpłaty i\lub wypłaty
    gotówkowe.

    Cały problem w tym że wirtualne nie za bardzo chcą obsługiwać spółki zoo

    Kamil
    c...@h...pl

  • 8. Data: 2002-04-22 23:43:53
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości

    > Hmmm. Od razu mowie, ze to tylko sugestie bez
    zadnego doswiadczenia :)
    > ale poszukaj w BRE Banku

    BRESOK

    Sark

  • 9. Data: 2002-04-23 17:42:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > zadnego doswiadczenia :)
    >
    > BRESOK
    to jest bezplatne "stale lacze" na 0800...

    Eee, lepiej interBRESOK jest za free, a do tego prowadzenie konta jest
    tansze :-))
    Nie jest zbyt ladny interface ale za to jest duuuuzo ciekawych funkcji, no i
    oczywiscie token.
    pzd