  • 11. Data: 2003-12-17 16:10:14
    Temat: Re: Jakie macie limity na kartach kredytowych ?
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    Użytkownik " kuba" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:brpfjc$3a0$1@inews.gazeta.pl...
    > Jakie macie limity na KK w stosunku do zarobkow ? Mi przyznaja 3tys przy
    4tys
    > zarobkow. Czy oferuja duzoa, czy mam gdzies indziej uciekac ? Chodzi o BZ
    WBK.

    W Millennium 3x zarobki netto, w Raiffeisenie 3,5x zarobki netto.

    MAd Hat
    ter

  • 12. Data: 2003-12-17 21:03:51
    Od: "Marcin Kozlowski" <z...@U...pl>

> [...]
    4tys
    > zarobkow. Czy oferuja duzoa, czy mam gdzies indziej uciekac ? Chodzi o BZ

    BZWBK - 1x zarobki, po 6mc lub 12 m-c nie chcieli mi podwyzszyc
    Lukas - na starcie 1x zarobki, po 6mc lub 12 mc 2x zarobki
    PKO BP dostalem 1,15x zarobki bo w sumie tylko o tyle sie ubiegalem
    mbank - na podstawie wplywow chcialem 1x zarobki bez problemu, 2x byloby
    napewno gdybym chcial.
    multi - chcialem 1x zarobki ale na pewno dostalbym 3x gdybym nie byl
    solidnie obciazony kredytowo

    pozdro
    SirmarK

  • 13. Data: 2003-12-17 21:24:58
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brqglu$sqb$...@n...onet.pl,
    Marcin Kozlowski <z...@U...pl>:

    > Lukas - na starcie 1x zarobki, po 6mc lub 12 mc 2x zarobki
    Lukas - 3 x zarobki (deklarowane..., tez na starcie) - jak wiec widac, nie
    tylko od banku to zalezy.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-12-18 09:13:44
    Od: "BM" <s...@R...pl>

    > Lukas - na starcie 1x zarobki, po 6mc lub 12 mc 2x zarobki

    W Lukasie wyliczyli mi na dzień dobry 70% ogólnych zarobków (pracuję na dwie
    umowy o pracę, z czego jedna była ciut poniżej minimalnego wymaganego
    dochodu netto, druga sporo powyżej). Byłem trudnym klientem - pani musiała
    kilka razy wykonywać telefony, komputer nie chciał uwzględnić tej mniejszej
    pensji itp. Gdy w końcu stwierdzili, że dadzą mi te 70% ogólnych zarobków,
    to grzecznie podziekowałem i powiedziałem, że w mBanku wyliczyło mi na WWW
    sporo więcej. Nie zdążyłem wsiąść do samochodu, kiedy pani zadzwoniła na
    komórkę i nagle okazało się, że system jednak może przyznać mi limit
    kredytowy trochę ponad 1x zarobki... Niedługo mija 6 miesięcy, zobaczymy
    czy podwyższą...

    Pozdrawiam - BM

  • 15. Data: 2003-12-18 09:53:02
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brrr31$2qe$...@o...futuro.pl,
    BM <s...@R...pl>:

    > powiedziałem, że w mBanku wyliczyło mi na WWW sporo więcej

    Dobrze, ze w Lukasie nie wiedzieli, ze to ma sie nijak do pozniejszej
    decyzji.

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-12-18 09:59:27
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "BM" <s...@R...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > komórkę i nagle okazało się, że system jednak może przyznać mi limit
    > kredytowy trochę ponad 1x zarobki... Niedługo mija 6 miesięcy, zobaczymy

    sami nie ale jak wystapisz z taka prosba... mi po ponad roku zwiekszyli
    prawie 3x

  • 17. Data: 2003-12-18 10:50:06
    Od: sphinxozo <s...@t...pl>

    In article <brpfjc$3a0$1@inews.gazeta.pl>, k...@g...pl
    says...
    > Jakie macie limity na KK w stosunku do zarobkow ? Mi przyznaja 3tys przy 4tys
    > zarobkow. Czy oferuja duzoa, czy mam gdzies indziej uciekac ? Chodzi o BZ WBK.

    W citi kolo 2.5 raza zarobki.

  • 18. Data: 2003-12-18 11:04:34
    Od: "Pressto" <e...@c...pl.invalid>

> [...]
    4tys
    > zarobkow. Czy oferuja duzoa, czy mam gdzies indziej uciekac ? Chodzi o BZ

    Millennium: 7x netto sami przyznali limit po zamianie ich karty charge na
    kredytową
    (wycofali się z charge). Sam się zastanawiam po co mi taki limit .....

    --
    pozdrawiam
    Pressto

  • 19. Data: 2003-12-18 11:08:18
    Od: w...@o...pl

    Ja przy niecalych 4tys mam limit 5 tys w BZWBK (VC) i 3,5tys w Citi(MC)

  • 20. Data: 2003-12-24 21:57:57
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "dx" <d...@f...com.pl> napisał
    > No wlasnie, kazdy bank inaczej to sobie liczy. W Lukasie raczej nie mniej
    > niz 1,5 x zarobki, w Citi na poczatku mialem tez kolo 1,5 x a pozniej 2,5
    > x.... wiec chyba BZWBK jest bardzo zachowawczy :-)

    No to chyba jestes jakis klient niszowy Lukas Banku. Na poczatku (tzn. w
    2001 r.) dali mi limit w Lukasie na VC w wysokosci 2x zarobki netto. W
    miedzyczasie moja sytuacja zarobkowa znacznie sie poprawila. Ostatnio
    zrobilem sobie scoring, co by moze na MC Onet sie zalapac, ale laczny limit
    na VC i MC jest ciagle taki sam i nie widza mozliwosci zwiekszenia. Na dzien
    dzisiejszy zatem limit proponowany przez Lukas to jakies 83% miesiecznych
    zarobkow netto. Po prawie 3 latach regulaminowanego uzywania karty... Na
    dodatek nie moge korzystac z innych produktow kredytowych Lukasa.
    Wydaje mi sie zatem ze limit 3000 zl przy 4000 zl zarobkow netto dla
    poczatkujacego klienta nie jest taki zly. Chociaz np. w BPHPBK proponuja
    wyzsze limity.

    Pozdrawiam, Grzegorz

    --
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl