eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki bank - konkurs ;-) › Jaki bank - konkurs ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mai
    l
    From: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jaki bank - konkurs ;-)
    Date: Wed, 14 Aug 2002 22:50:17 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 39
    Sender: j...@p...onet.pl@rlub2.lublin.msk.pl
    Message-ID: <ajefqh$4st$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: rlub2.lublin.msk.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1029358225 5021 213.77.68.2 (14 Aug 2002 20:50:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Aug 2002 20:50:25 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:198069
    [ ukryj nagłówki ]

    Nagroda 1 gr ;-) platne juz dzis :-)


    Szanowni Państwo,
    *****. mając na względzie Państwa wygodę, już od jedenastu lat
    rozbudowuje sieć placówek na terenie całego kraju. Jednocześnie
    systematycznie rozszerza swoją ofertę, posługując sie nowoczesną techniką i
    metodami prowadzenia operacji bankowych.

    Obecnie Bank wymienia system informatyczny stosowany do obsługi Państwa
    rachunków na scentralizowany i nowoczesny system PROFILE. Jego głównym
    zadaniem jest usprawnienie obsługi. Zmiana systemu pozwoli także
    zaproponować Państwu lepszą ofertę produktową, przyspieszy wdrażanie
    elektronicznych kanałów dostępu do rachunku. Jedną z podstawowych korzyści
    z wprowadzenia tego systemu jest również tzw. odmiejscowienie rachunków,
    czyli możliwość pełnego dostępu do środków zgromadzonych na Państwa
    rachunku w macierzystym oddziale, w każdej placówce ****.

    System wprowadzany jest stopniowo i do końca 2002 roku powinien
    funkcjonować we wszystkich jednostkach. W tym samym czasie prowadzone będą
    dodatkowe szkolenia pracowników obsługi Klienta. Etapowe wprowadzanie
    systemu pozwala eliminować ewentualne błędy programowe tak, aby po
    całkowitej implementacji system działał bez zarzutu.

    Niestety, w początkowym okresie prowadzanie obsługi w oparciu o nowy program
    może powodowac wydłużenie czasu obsługi lub inne niedogodności spowodowane
    ewentualnymi awariami oraz mniejszym doświadczeniem pracowników Banku w
    obsłudze nowego systemu.

    Pragniemy zatem serdecznie przeprosić Państwa za wszystkie niedogodności i
    jednocześnie zapewnić, że pracownicy Banku dołożą wszelkich starań, aby
    zminimalizować pojawiające sie trudności.

    Mam nadzieję, że możemy liczyc na Państwa zrozumienie dla obecnej sytuacji.

    --
    JaKi


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1