-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mai
l
From: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Jaki bank - konkurs ;-)
Date: Wed, 14 Aug 2002 22:50:17 +0200
Organization: news.onet.pl
Lines: 39
Sender: j...@p...onet.pl@rlub2.lublin.msk.pl
Message-ID: <ajefqh$4st$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: rlub2.lublin.msk.pl
X-Trace: news.onet.pl 1029358225 5021 213.77.68.2 (14 Aug 2002 20:50:25 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 14 Aug 2002 20:50:25 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:198069
[ ukryj nagłówki ]Nagroda 1 gr ;-) platne juz dzis :-)
Szanowni Państwo,
*****. mając na względzie Państwa wygodę, już od jedenastu lat
rozbudowuje sieć placówek na terenie całego kraju. Jednocześnie
systematycznie rozszerza swoją ofertę, posługując sie nowoczesną techniką i
metodami prowadzenia operacji bankowych.
Obecnie Bank wymienia system informatyczny stosowany do obsługi Państwa
rachunków na scentralizowany i nowoczesny system PROFILE. Jego głównym
zadaniem jest usprawnienie obsługi. Zmiana systemu pozwoli także
zaproponować Państwu lepszą ofertę produktową, przyspieszy wdrażanie
elektronicznych kanałów dostępu do rachunku. Jedną z podstawowych korzyści
z wprowadzenia tego systemu jest również tzw. odmiejscowienie rachunków,
czyli możliwość pełnego dostępu do środków zgromadzonych na Państwa
rachunku w macierzystym oddziale, w każdej placówce ****.
System wprowadzany jest stopniowo i do końca 2002 roku powinien
funkcjonować we wszystkich jednostkach. W tym samym czasie prowadzone będą
dodatkowe szkolenia pracowników obsługi Klienta. Etapowe wprowadzanie
systemu pozwala eliminować ewentualne błędy programowe tak, aby po
całkowitej implementacji system działał bez zarzutu.
Niestety, w początkowym okresie prowadzanie obsługi w oparciu o nowy program
może powodowac wydłużenie czasu obsługi lub inne niedogodności spowodowane
ewentualnymi awariami oraz mniejszym doświadczeniem pracowników Banku w
obsłudze nowego systemu.
Pragniemy zatem serdecznie przeprosić Państwa za wszystkie niedogodności i
jednocześnie zapewnić, że pracownicy Banku dołożą wszelkich starań, aby
zminimalizować pojawiające sie trudności.
Mam nadzieję, że możemy liczyc na Państwa zrozumienie dla obecnej sytuacji.
--
JaKi
Następne wpisy z tego wątku
- 14.08.02 21:04 paulos23
- 14.08.02 21:04 Jarosław Popiel
- 14.08.02 21:07 blad
- 14.08.02 21:10 Jarosław Popiel
- 14.08.02 21:14 blad
- 14.08.02 21:18 paulos23
- 14.08.02 21:26 Jarosław Popiel
- 14.08.02 21:33 blad
- 14.08.02 21:37 Jarosław Popiel
- 15.08.02 00:50 BaLab
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa