  • Data: 2007-10-03 10:58:43
    Temat: Jak zmusic Lukasbank...
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    ...do zamkniecia pozyczki w koncie???

    Posiadam pozyczke w koncie w Lukasbanku. Kilkanascie tysiecy zlotych.
    Pozyczka jest kompletnie niewykorzystana, tzn. kiedys byla
    wykorzystywana lecz na dzien dzisiejszy jest calkowicie splacona i
    kompletnie niepotrzebna.
    Moj problem polega na tym, ze chcialbym zamknac ta "opcje" (aby
    uniknac kilkusetzlotowej oplaty za coroczne wznowienie) lecz nie moge
    poniewaz mieszkam i pracuje na terenie Wielkiej Brytanii...
    Po rozmowie z Bankiem i podaniu mi mozliwosci jakie mam,
    stwierdzielem, ze nie jestem w stanie tego dokonac z terenu UK.
    Przelot do Polski w najblizszym czasie rowniez nie wchodzi w
    rachube... Nie chce wydawac na bilet 600 zlotych zeby zaoszczedzic
    300. Wiec jedyna opcja jest zmuszenie banku do wykonania tego ruchu...
    Co polecacie? Czy widzicie jakies szanse? Co musialbym w Waszym
    mniemaniu powiedziec, zeby bank z wlasnej inicjatywy zamknal mi ta
    cholerna pozyczke?

    Pozdrawiam,
    Mariusz