  • 1. Data: 2004-04-20 20:26:32
    Temat: Jak wziac kredyt majac straty?
    Od: "RR" <c...@p...onet.pl>

    Niestety nie mam dodatniego dochodu.

    Jak wziac kredyt majac straty? Kilka tysiecy PLN.

    W bankach nie chca gadac nawet.

    Pozdrawiam

    Rafal

  • 2. Data: 2004-04-20 20:40:22
    Temat: Re: Jak wziac kredyt majac straty?
    Od: sebol <l...@s...pl>

    RR wrote:

    > Niestety nie mam dodatniego dochodu.
    >
    > Jak wziac kredyt majac straty? Kilka tysiecy PLN.
    >
    > W bankach nie chca gadac nawet.

    no nic dziwnego. Pozostaje provident i podobne cuda na 500% rocznie. :(

    --
    l...@s...pl

  • 3. Data: 2004-04-20 20:53:36
    Od: son <p...@p...pl>

    Nagle, 2004-04-20 22:26, przecieram oczy i czytam,że RR napisał:
    > Niestety nie mam dodatniego dochodu.
    >
    > Jak wziac kredyt majac straty? Kilka tysiecy PLN.
    >
    > W bankach nie chca gadac nawet.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Rafal

    Może poczekać na tą ustawę o upadłości indywidualnej?Coś było o niej
    niedawno słychac,ale żrą się teraz w Sejmie wszyscy ze wszystkimi,to i o
    ludziach nie maja czasu pomyśleć.

    Pozdrawiam.

    son

    --
    Kompletnie nic z tego nie kapuję.

  • 4. Data: 2004-04-20 21:26:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    son <p...@p...pl> wrote:
    > Może poczekać na tą ustawę o upadłości indywidualnej?Coś było o niej
    > niedawno słychac,ale żrą się teraz w Sejmie wszyscy ze wszystkimi,to
    > i o ludziach nie maja czasu pomyśleć.

    To zobacz jak ta ustawa dziala - bo z pewnoscia nie tak, ze oglaszasz
    upadlosc, a nstepnego dnia bierzesz kredyt...

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-04-20 21:31:27
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Może poczekać na tą ustawę o upadłości indywidualnej?Coś było o niej
    > niedawno słychac,ale żrą się teraz w Sejmie wszyscy ze wszystkimi,to i o
    > ludziach nie maja czasu pomyśleć.

    nie rozumiem, co ma tutaj wspomniana przez Ciebie ustawa (projekt)?

    z tego, co ja rozumiem to czlowiek prowadzi dg i ma dochody ale oficjalnie
    jedzie na stracie wiec trudno mu udowodnic, ze zarabia.

    pozdr.
    marcin