  • 41. Data: 2010-09-07 08:38:34
    Temat: Re: Jak wpłacić kasę za darmo?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i63m3g$75n$...@n...news.atman.pl...

    > Skoro zaklada się konto to do tego konta dają kartę debetową.
    > Te 5 zł pobierają za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

    Nic podobnego. Opłata jest za kartę. Ja użytkuję konta Aliora bez kart i
    jest zero opłat.

  • 42. Data: 2010-09-07 08:39:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 23:22:26 +0200, animka napisał(a):

    > Skoro zaklada się konto to do tego konta dają kartę debetową. Te 5 zł
    > pobierają za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

    To ciekawe dlaczego Alior nie pobiera ode mnie złamanego grosza za
    prowadzenie takiego rachunku? ;-)

    --
    :-) Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 43. Data: 2010-09-07 09:44:43
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    W dniu 2010-09-06 08:52, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > A kto Ci każe mieć kartę? Wątkotwórca chce tylko wpłacać, a nie wypłacać.

    Skoro zaklada się konto to do tego konta dają kartę debetową.
    Te 5 zł pobierają za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

    normalnie Cie kocham ;-)

  • 44. Data: 2010-09-07 10:30:58
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    yoss pisze:

    > Skoro zaklada się konto to do tego konta dają kartę debetową.

    He? Siłą dają? Jaki to problem powiedzieć "nie chcę karty"?

    --
    MiCHA

  • 45. Data: 2010-09-07 23:03:19
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-06 23:42, Kamil Jońca pisze:
    > animka<a...@t...nie.ja.wp.pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Możesz przytoczyć odnośny fragment TOiP?

    Mogłabym Ci pokazać zdjecie z mojego konta z ta operacją, ale z
    wiadomych względów nie zrobię tego.

    --
    animka

  • 46. Data: 2010-09-07 23:05:32
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-07 07:37, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Ja nic nie płacę za prowadzenie. Płacę 10zł za dwie karty debetowe - i
    > to wszystko.

    Za parę minut zajrzę w swoje i sprawdzę, bo może rzeczywiście się mylę.

    --
    animka

  • 47. Data: 2010-09-07 23:06:33
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-07 10:38, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Nic podobnego. Opłata jest za kartę. Ja użytkuję konta Aliora bez kart i
    > jest zero opłat.

    A masz "Pomocnych fachowców"?

    --
    animka

  • 48. Data: 2010-09-08 06:47:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > A masz "Pomocnych fachowców"?

    Nie.

  • 49. Data: 2010-09-08 10:36:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" i67ash$437$...@s...cyf-kr.edu.pl

    zero opłat.

    > Nie.

    A masz zarobki przelewane na konto?
    IMO oczywiście nie masz. :)

    Ja też nie mama -- i fachowców nie mam. :)

    IMO karta to karta, a fachowcy powiązani są z aktywnością lania, nie z kartą. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'