  • 11. Data: 2010-09-05 11:39:48
    Temat: Re: Jak wpłacić kasę za darmo?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" i5vf38$jcp$...@i...gazeta.pl

    > Coffeehaeven). A do domu niewpłaciwszy to tylko raz wróciłem, jak gumę złapałem i
    ze zmianą koła zeszło tyle, że mi centrum
    > handlowe zamknęli... (Cholera, żeby tak centrum na noc zamykać - skandal!)

    Należało zmienić samemu, zamiast czekać na przyjazd assistanców. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-09-05 12:02:23
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-05 07:36, scream pisze:

    > Które swoje? Alior pobiera prowizję od wpłacania pieniędzy na konto.

    Na swoje konto osobiste w Aliorze?
    Skoro Aliory nie mają wpłatomatów to będę musiała wpłacić w kasie sobie
    pieniądze na konto. Ile za to zapłacę?

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-09-05 12:08:25
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-05 08:17, BK pisze:

    > Bo wplatomaty sa euronetu ale dostepne dla klientow Aliora.

    O Boże, nie wiedziałam o tym, a łaziłam wczoraj po tych Złotych Tarasach
    szukając Aliora.
    Czy bankomaty euronetu zawierają także wpłatomaty, czy wpłatomaty i
    bankomaty to oddzielne maszyny?
    Niedawno postawili bankomat euronetu niedaleko mojego domu, przy stacji
    benzynowej.
    Pytam o to, bo nigdy jeszcze w tej sposób nie korzystałam z euronetu.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-09-05 12:23:07
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-05 08:58, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > No popatrz... A ja z nich często korzystam...
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankom
    aty/wplatomaty

    > A ten na pierwszym piętrze to...? Korzystałem nie raz...

    Mądry Polak po szkodzie! Pytałam paru osób, m.in w dwóch bankach to mi
    powiedziano, że żadnego Aliora nie ma. Ale ja pytałam o oddział Aliora,
    bo myślałam, że wplatomat będzie przy oddziale. Łaziłam z tymi
    pieniędzmi jak głupia i wróciłam do domu. Tym razem już pojadę do
    oddziału na Puławską i wpłacę w kasie, bo tu mam bliżej.

> [...]
    > złapałem i ze zmianą koła zeszło tyle, że mi centrum handlowe
    > zamknęli... (Cholera, żeby tak centrum na noc zamykać - skandal!)

    Napisz mi może jeszcze tak na wszelki wypadek jak to się wpłaca w tych
    wpłatomatach do Aliora. Wkłada się najpierw kartę debetową, a potem już
    w/g poleceń?
    Czy wrzucam wszystkie pieniądze naraz (tak jak we wpłatomacie ING
    Banku), czy po jednym banknocie?

    Czy to jest bankomat+ wpłatomat w jednym, czy po prostu oddzielny
    wpłatomat Euronetu?

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-09-05 12:24:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-05 10:59, Darek pisze:

    > Za wpłatę na konto osobiste nie pobierają opłaty.
    O, to i mnie się przydała przy okazji ta informacja :-)

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-09-05 12:34:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" i6026u$8ga$...@n...news.atman.pl

    : Mądry Polak po szkodzie! Pytałam paru osób, m.in w dwóch bankach to mi

    A Polka mądra i przed szkodą. ;)

    Będziesz mądrzejsza, gdy będziesz miała więcej kont -- będziesz wówczas
    mogła wpłacić nie tylko do Aliora. :) Polecam (nie dlatego, że tam nie
    ma problemów) Eurobank (wpłacanie kartą odpada, gdyż karta kosztuje,
    ale można wpłacać w kasie) i mBank (wpłatomaty mBanku i Multibanku)
    oraz Polbank...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2010-09-05 12:58:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-09-05 14:08, animka pisze:
> [...]
    > benzynowej.
    > Pytam o to, bo nigdy jeszcze w tej sposób nie korzystałam z euronetu.

    Oddzielne, na maszynie jest wszystko napisane "wpłatomat dla klientów
    Alior bank". Z tego co pamiętam to ten wpłatomat stoi na ostatnim
    piętrze gdzie są sklepy (czyli nie tam gdzie kino/jedzenie, a piętro
    niżej), gdzieś w pobliżu Coffeeheaven (tego na górze).

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2010-09-05 13:18:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-05 14:58, Mithos pisze:

> [...]
    > piętrze gdzie są sklepy (czyli nie tam gdzie kino/jedzenie, a piętro
    > niżej), gdzieś w pobliżu Coffeeheaven (tego na górze).

    Dzięki.
    Tak swoją szosą to trochę dziwne, że taki wielki Sadyba Best Mall nie ma
    ani bankomatu euronetu, ani wpłatomatu. Sam bankomat euronetu stoi sobie
    przy zasyfiałym bazarku na Bonifacego. Dobrze, że postawili teraz
    niedawno bankomat euronetu przy stacji benzynowej Orlen.

    Masz jeszcze konto w Aliorze? Z tego co wiem-idziesz z postępem czasu i
    zawsze wiesz jaki bank jest najkorzystniejszy. Za jakieś 2 m-ce chyba
    będę szukała innego banku z jakimiś promocjami o ile będą korzystne. Do
    samego Banku Aliora to muszę jechać do Puławskiej, nie ma tu gdzieś pod
    ręką.

    --
    animka

  • 19. Data: 2010-09-05 14:10:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-09-05 15:18, animka pisze:
> [...]
    > przy zasyfiałym bazarku na Bonifacego. Dobrze, że postawili teraz
    > niedawno bankomat euronetu przy stacji benzynowej Orlen.

    W TVN jest Multibank i tam mają Euronety.

> [...]
    > będę szukała innego banku z jakimiś promocjami o ile będą korzystne. Do
    > samego Banku Aliora to muszę jechać do Puławskiej, nie ma tu gdzieś pod

    Korzystam jednocześnie z Alior'a i mBanku i sobie chwalę. Polecam
    oddział Alior'a na Rondzie ONZ. W innych podobno bywa różnie (osobiście
    korzystałem z oddziałów w innych miastach np. Krosno czy Częstochowa i
    byłem zszokowany tragiczną obsługą w oddziale - było to już niby dawno
    temu ale mimo wszystko niesmak pozostał).

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2010-09-05 15:15:45
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-05 16:10, Mithos pisze:

    > W TVN jest Multibank i tam mają Euronety.

    Czyli Aliora wpłatomat tam jest, to fajnie.
    Piszesz o TVN przy ul. Augustówka 1 róg Wiertniczej?

    > Korzystam jednocześnie z Alior'a i mBanku i sobie chwalę. Polecam
    > oddział Alior'a na Rondzie ONZ.

    To dla mnie z tej Sadyby za daleko.

> [...]
    > byłem zszokowany tragiczną obsługą w oddziale - było to już niby dawno
    > temu ale mimo wszystko niesmak pozostał).

    Weszłam raz do Aliora na Puławskiej, bo miałam po drodze. Tam zaraz
    podszedł do mnie (jak tylko weszłam) miły, przystojny pan (dysponent) i
    mnie przywitał :-) Fakt, że placówka spora, a klienta ani jednego i
    pewnie z nudów można tam "umrzeć".
    Na wieszaku wiszą aliorowskie kapelusze (takie jak w reklamie) i ci
    panowie też muszą pilnować, żeby ktoś tego nie wyniósł :-)

    --
    animka