eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak rozwiazać umowę z BZWBK bez płacenia za prowadzenie konta ? › Jak rozwiazać umowę z BZWBK bez płacenia za prowadzenie konta ?
    From: "Marek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak rozwiazać umowę z BZWBK bez płacenia za prowadzenie konta ?
    Date: Wed, 27 Jul 2005 15:50:12 +0200

    Kilka lat temu gdy WBK prowadził darmowe konta zostawiłem dwieście
    kilkadziesiąt złotych na wypadek koniecznści skorzystania z bankomatu
    WBK przy problemach z kartami innych banków.
    Bank wprowadzając opłaty za prowadzenie konta zjadł mi wszystkie środki
    a po ostatnich podwyżkach doprowadził do debetu na koncie.
    Dla mnie to złodziejstwo ponieważ zawierając umowę zrobiłem to tylko
    dlatego, że bank oferował darmowe prowadzenie konta.
    Jak zerwać umowę aby nie płacic kilkudziesięciu złotych debetu za
    prowadzenie konta w tym roku ?

    --
    Marek