  • 31. Data: 2007-06-28 18:47:36
    Temat: Re: Re: Jak otrzymać (albo nie) kk - czyli przedziwna po lityka banków [długie]
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net> napisał w wiadomości
    news:4683e2ef$1@news.home.net.pl...

    > To nie lepiej wypukla debetowa?

    Niewiele bankow takie cos wydaje a i koszty raczej nie sa
    nizsze niz wielu kredytowych (mialem taki w Multi jak
    jeszcze mialem tam konto).

    Podrawiam,
    Marcin

  • 32. Data: 2007-06-28 20:50:07
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Np: http://toyotabank.pl/160_438.htm

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 33. Data: 2007-06-28 21:27:35
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Skad to info o mBanku i Mille ? Bo jakos mi sie nie wydaje aby tak bylo.

    mBank z zycia, Mille na podstawie info ze strony.

    marekz

  • 34. Data: 2007-06-28 21:40:58
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net> napisał w wiadomości
    >>
    > A to mnie zażyłeś. Nie wiedziałam że coś takiego występuje :)

    Jasne ze tak, funkcjonalnosc taka sama jak karty kredytowej. Dodatkowo sama
    ustalasz limit wydatkow (taki jaka ilosc pieniedzy na powiazanym z karta
    koncie).

    Pozdrawiam,
    M.

  • 35. Data: 2007-06-29 10:14:44
    Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:f616tu$b99$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Np: http://toyotabank.pl/160_438.htm

    Pytanie dodatkowe: czy jak ma się Toyotę to ma się tam zniżki?
    (mam więc pytam) :))

  • 36. Data: 2007-06-29 10:29:51
    Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl>

    Użytkownik "Marcin" <k...@k...de> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Niewiele bankow takie cos wydaje a i koszty raczej nie sa
    > nizsze niz wielu kredytowych (mialem taki w Multi jak
    > jeszcze mialem tam konto).

    No więc właśnie wcale nie drożej, właśnie do Citi, przyjęli zgłoszenie i w ciągu
    2 tygodni przyjdzie wypukła debetówka. Opłaty (2 zł / m-c czyli 24 zł rocznie) i
    inna funkcjonalność dokładnie ta sama jak do tej pory, z tym wyjątkiem że
    zamiast Maestro będzie Mastercard.
    Inna rzecz że płacenie taką kartą przez net wydaje mi się mało bezpieczne, więc
    pewnie w takich sytuacjach będę płacić kredytówką.
    Marcin, bardzo dziękuję za podsunięcie idealnego rozwiązania, no po prostu
    strzał w dziesiątkę :)

  • 37. Data: 2007-06-29 10:48:27
    Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl>

    > No więc właśnie wcale nie drożej, właśnie do Citi, przyjęli zgłoszenie i w
    > ciągu

    Miało być: dzwoniłam właśnie do Citi.

  • 38. Data: 2007-06-29 13:34:07
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 12:14:44 +0200, Kajetana_Kinga napisał(a):

> [...]
    > wiadomości news:f616tu$b99$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Pytanie dodatkowe: czy jak ma się Toyotę to ma się tam zniżki?

    Jest tam jakiś program czy coś - poszukaj na stronie, albo zadzwoń na
    partyline.

  • 39. Data: 2007-06-29 13:36:10
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 12:29:51 +0200, Kajetana_Kinga napisał(a):

> [...]
    > pewnie w takich sytuacjach będę płacić kredytówką.
    > Marcin, bardzo dziękuję za podsunięcie idealnego rozwiązania, no po prostu

    Tylko tą Citi nie płać zagranicą, bo przelicznik jest koszmarnie
    niekorzystny!

  • 40. Data: 2007-06-29 16:07:29
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

> [...]
    > więc pewnie w takich sytuacjach będę płacić kredytówką.
    > Marcin, bardzo dziękuję za podsunięcie idealnego rozwiązania, no po prostu

    Polecam sie na przyszlosc, ja sam wole to rozwiazanie od karty kredytowej.
    :) Jest nawet bardziej bezpieczne, bo sama ustalasz limit srodkow na karcie.
    Swoja droga teraz to ja jestem zaskoczony, na stronie Citi nie ma slowa o
    tym ze wydaja wypukle debetowki...

    Pozdrawiam,
    M.