  • 31. Data: 2013-01-03 19:19:01
    Temat: Re: Jak Bill zatłukł płaza
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 11:19:47 -0800, Kris napisał(a):

    > Ryzyko chyba niewielkie- jakby co to chargeback i niech się Sync czy
    > inny wiśniodawca buja;)

    Jak będziesz musiał kiedyś coś reklamować to inaczej zaczniesz śpiewać ;)

    --
    xbartx

  • 32. Data: 2013-01-04 11:23:52
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 2 stycznia 2013 14:23:59 UTC+1 użytkownik luc napisał:

    > Odpisali, że będą wyjaśniać sprawę dalej, bo płatność prawidłowa i
    >
    > przez nich poszła dalej. Pewnie w upaid utknęło.

    Sprawa wyjaśniona. RWE zawaliło sprawę, bo kasę dostali 28ego, a dopiero dziś
    pokazali na swojej stronie.

    pzdrwm
    luc

  • 33. Data: 2013-01-08 15:37:51
    Od: luc <b...@g...net>

    Dali obiecanego bonusa. Na razie jednego Chrobrego, a płacone było 3x200.

    pzdrwm
    luc

  • 34. Data: 2013-01-08 23:25:18
    Od: gral <n...@e...pl>

    luc napisał(a):
    > Dali obiecanego bonusa. Na razie jednego Chrobrego, a płacone było 3x200.

    jak?
    uznali kartę, którą płaciłeś?

  • 35. Data: 2013-01-09 12:22:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "gral" napisał w wiadomości grup

    Ja donoszę, że dziś dostałem promocyjne 10% od upaida (w formie przelewu na
    wskazany rachunek bankowy).

  • 36. Data: 2013-01-09 12:48:05
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 23:25:18 UTC+1 użytkownik gral napisał:

    > jak?
    >
    > uznali kartę, którą płaciłeś?

    Przelali na konto, które im podałem via email.

    pzdrwm
    luc

  • 37. Data: 2013-01-09 12:53:11
    Od: gral <n...@e...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Użytkownik "gral" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ja donoszę, że dziś dostałem promocyjne 10% od upaida (w formie przelewu
    > na wskazany rachunek bankowy).

    ja zrozumiałem ten durny (niejednoznaczny) i wewnetrznie sprzeczny (w
    jednym punkcie o pobraniu 10% mniej, w innym o zwrocie) regulamin tak,
    ze w emailu musze podac konto i nazwe WYSTAWCY RACHUNKU.
    to pewnie moja premia pojdzie do niego :) o ile w ogole.

  • 38. Data: 2013-01-09 13:05:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "gral" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > w emailu musze podac konto i nazwe WYSTAWCY RACHUNKU.
    > to pewnie moja premia pojdzie do niego :) o ile w ogole.

    Nie zmarnuje się - wygeneruje nadpłatę, choć to dość oryginalny sposób
    odbioru premii.

  • 39. Data: 2013-01-09 13:19:39
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    U mnie też dzisiaj wpadło 10% za rachunki.

    Co do regulaminu: faktycznie "dane konta" nie są zbyt jednoznaczne i musiałem
    doczytać na grupie jakie dane trzeba podać. Wystarczyłoby żeby napisali, że chodzi o
    dane konta na ktore mają dokonać zwrotu. Ale widać dopiero się uczą...

    Teraz trzeba tylko sprawdzić w synku czy daje 5% zwrotu.

  • 40. Data: 2013-01-09 13:45:06
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 9 stycznia 2013 13:19:39 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
    > U mnie też dzisiaj wpadło 10% za rachunki.

    Płaciłeś 3 różne rachunki i dostałeś 3 x zwrot? Bo ja podzieliłem jeden rachunek na 3
    płatności i na razie dostałem zwrot za jedną płatność...

    > Teraz trzeba tylko sprawdzić w synku czy daje 5% zwrotu.

    Otóż to.

    pzdrwm
    luc