eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak BPH PBK zdobywa klientow? › Jak BPH PBK zdobywa klientow?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.p
    l!not-for-mail
    From: <t...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak BPH PBK zdobywa klientow?
    Date: Wed, 21 Aug 2002 19:24:49 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 46
    Message-ID: <ak0pe1$568$1@news.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.172.231.245
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.gazeta.pl 1029957889 5320 172.20.26.238 (21 Aug 2002 19:24:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Aug 2002 19:24:49 +0000 (UTC)
    X-User: tomaszek.w
    X-Forwarded-For: 231-245.gdynia.mpsz.pl, .mpsz.pl
    X-Remote-IP: 217.172.231.245
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:199130
    [ ukryj nagłówki ]

    Wystapilem do BPH PBK o srebrna karte EC/MC. Zlozylem historie rachunku
    (Citi), zaswiadczenie o zatrudnieniu i (niemalych) zarobkach, wypelnilem
    wniosek (m.in. z informacja o innych posiadanych kartach, w tym Visa w Citi).
    Wg infolinii bankowej zlozone dokumenty to jedyne dzialania ze strony klienta
    potrzebne do otrzymania karty (jesli ma zdolnosc kredytowa).

    Oddzial jednak byl pomyslowy: poprzegladal historie rachunku biezacego,
    splaty karty Visa Gold, wplywy i wyplywy no i wpadl na genialny pomysl. My
    damy ci karte z takim samym limitem jak masz w Citi ale zlikwiduj karte w
    Citi.

    Powiedzialem - niet. Chce tylko srebrna karte EC/MC z duzo nizszym limitem
    (4000), bo jest korzystnie rozliczana w Eurolandzie niz EC/MC wydawana w Citi.

    Bank BPH PBK znowu swoje - to trzeba bedzie zalozyc lokate gwarancyjna na
    czas posiadania karty, przenoszac kwote 10000 PLN z Citi do BPH.
    Pomyslalem - sprytnie to sobie wymyslili, jak przejac klienta.

    Powiedzialem - niet. Bo lokaty wygasaja dopiero za kilka miesiecy a ja nie
    chce tracic znacznych odsetek i placic za wyplate gotowki i przelew do innego
    banku (co prawda grosze ale zawsze). Poza tym nikt nic nie mowil o warunkach,
    oprocentowaniu, kosztach utrzymania rachunku itp.

    Zadeklarowalem, ze zrezygnuje z karty - w koncu nie musze jej zdobywac takim
    kosztem. I poprosilem o zwrot dokumentow.

    Pani konsultant nie rezygnowala - powiedziala mi telefonicznie, ze bank sie
    zgodzi wydac mi karte juz teraz ale po uplywie rozliczenia lokaty w Citi
    musze przeniesc srodki (wieksze 2,5 krotnie niz limit karty, czyli 10.000
    PLN!!!) do BPH PBK.

    Powiedzialem - niet! To juz zakrawa na dranstwo.
    Podtrzymalem decyzje o rezygnacji. Mailem dowiedzialem sie, ze BPH PBK
    ma "zaostrzona procedure przyznawania kart".

    Podzwonilem na bankolinie pytajac o procedure, procedure zaostrzona,
    zabezpieczenia i gwarancje. Doradcza powiedzial mi tylko: jest mi przykro, ze
    tak z panem postapiono.

    Walka o klienta jest faktem ale sa tez granice przyzwoitosci. Kto ma podobne
    doswiadczdnia?



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1