  • 1. Data: 2006-07-21 13:16:22
    Temat: Ja tutaj czegos nie rozumiem / Multibank KK
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Odpowiedz na reklamacje :))

    2/ Dokonana przez Pana w dniu 2006-06-23 spłata w wysokości 250,00 PLN
    powiększyła dostępny limit kredytowy o kwotę 188,37 PLN ( kwota w wysokości
    61,63 PLN spłaciła kwotę przekroczenia przyznanego limitu - która była
    wymagana do spłaty natychmiast) . Pragniemy Panu wyjaśnić, iż spłata została
    dokonana w godzinach nocnych (00:06) w momencie gdy dokonywane jest
    systemowe przetwarzanie danych i dopiero po zakończeniu tego
    przetwarzania wszystkie dane dotyczące m.in. dostępnego limitu kredytu
    zostały zaktualizowane.
    Ufamy, iż powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pana satysfakcjonujące i
    pozytywnie wpłyną na naszą dalszą współpracę,

    Kiedys tutaj pisalem ( przy jakims pytaniu kolegi )ze Multibank w godzinach
    00:00 - 00:20 robi jakies dziwne rzeczy .
    Nie wiem w jaki sposob robi to system , ale :

    wrzucasz z konta powiazanego z KK , jakas kwote . ( wlasnie godziny okolo
    00:00 ) kwota schodzi z konta . Ale na karcie sie nie pojawia . Nie wiem
    jaki terminal ma moja stacja benzynowa , ale po wrzucie na KK pojechalem
    sobie zatankowac . Jakie bylo moje zdziwienie kiedy juz na wyciagu
    zobaczylem minus 16,00 PLN a zaraz pozniej splata reczna i oczywiscie pod ta
    pozycja 30 PLN nagrody za przekroczenie limitu :)))

    Nagroda jest zgodna z regulaminem oczywiscie :))

    I teraz jeszcze jedno bo nie moge z tym dojsc do zrozumienia .

    Splacam recznie KK , splacam wiecej niz wydalem . Mam do splaty np 10000 ,
    splacam w ostatni dzien jakies 1000 PLN i wychodzi mi nadplata jakies 500
    PLN .
    Ale tego swinstwa nie widac juz na wyciagu .

    J.

  • 2. Data: 2006-07-24 19:54:30
    Temat: Re: Ja tutaj czegos nie rozumiem / Multibank KK
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    fotomania.pl napisał(a):

    > Ufamy, iż powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pana satysfakcjonujące i
    > pozytywnie wpłyną na naszą dalszą współpracę,

    Ale uznali tę reklamację, czy tylko ufają, że dajesz się im obrobić na
    30zł i z satysfakcją będziesz używał ich karty? ;-) Stawiam na to drugie
    - w Multi "system" przeważnie jest najważniejszy i jak już coś naliczy,
    to tak ma być ;-)

    > Kiedys tutaj pisalem ( przy jakims pytaniu kolegi )ze Multibank w godzinach
    > 00:00 - 00:20 robi jakies dziwne rzeczy .

    Jak widać, aktualizuje dostępne salda kredytowe/limity zadłużenia...

    > Nagroda jest zgodna z regulaminem oczywiscie :))

    To znaczy co: w regulaminie jest zapis, że w godzinach od 00:00 do 00:20
    saldo karty nie jest aktualizowane?

    Marek