  • 1. Data: 2003-03-31 13:48:13
    Temat: InvestBank - System Bankowości Elektronicznej
    Od: m...@p...onet.pl

    Chciałem się zarejstrować do systemu bankowości elektronicznej Invest Banku. "(
    http://investkonto.pl/ )" Wchodzę na strone wybieram rejestracja i wyskakuje
    błąd strony. Zadzwoniłem do obsługi klienta. Powiedzieli abym zainstalował
    Jave. Zainstalowałem i co dalej ??? Wchodzę na stronę i dalej błąd. Co mam
    zrobić ???

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2003-03-31 14:55:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>
    > Powiedzieli abym zainstalował
    > Jave. Zainstalowałem i co dalej ??? Wchodzę na stronę i dalej błąd. Co mam
    > zrobić ???

    pewnie masz XP - Investbank daje takie instrukcje:
    a.. zainstalować maszynę wirtualną, ściągając ją ze strony firmy Sun:
    http://java.sun.com/getjava/index.html
    b.. w programie Internet Explorer wybrać menu Narzędzia/Opcje internetowe
    c.. w oknie wybrać zakładkę "Zaawansowane"
    d.. w sekcji "Java (Sun)" zaznaczyć "Use Java 2".
    e.. uruchomić ponownie przeglądarkę
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-03-31 18:51:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message

    > pewnie masz XP - Investbank daje takie instrukcje:

    Eeee... o ile naglowek nie klamie

    Maciej