  • 31. Data: 2002-02-05 14:23:21
    Temat: Re: Inteligo - zlodziejstwo
    Od: "Antara" <g...@p...com>

    news:a3ons1$97e$1@news.onet.pl...

    > A jak ci nowe oplaty wprowadza??? :)

    To właśnie będzie ich koniec ;-))))

    Pozdry

  • 32. Data: 2002-02-09 12:59:45
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 4 Feb 2002 12:27:16 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:
    >To nie są moje przypuszczenia, na temat pobierania opłat za VE po
    >wypowiedzeniu rozmawiałem bite dwie godziny z działem reklamacji przez
    >komórkę...
    >
    >Ciekawe, czy dostanę raka. ;)

    To bedzie temat na kolejna tasiemcowa dyskusje- skarzyc operatora GSM,
    producenta komorek czy Inteligo ;-))))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 33. Data: 2002-02-09 13:03:12
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 3 Feb 2002 23:35:25 +0100, "pablos" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Tak przy okazji, jest na rynku jakiś tańszy firmowy rachunek ?

    Do aktywnego korzystania z duza iloscia przelewow to MultiBank.
    Do malo aktywnego korzystania BGZ ma chyba cos z darmowym
    prowadzeniem, ale szczegolow nie znam.
    Interesujaca oferte wydaje sie miec tez Nordea, przynajmniej na
    papierze.

  • 34. Data: 2002-02-10 22:01:03
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl>
    > To bedzie temat na kolejna tasiemcowa dyskusje- skarzyc operatora GSM,
    > producenta komorek czy Inteligo ;-))))

    Najpierw będzie musiał zapłacić rachunek ;]]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 35. Data: 2002-02-10 22:09:44
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "ERY" <e...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > no właśnie :)))

    Pod warunkiem, że ta cena się nie zmieni do momentu, gdy się zachce
    znów karty...

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 36. Data: 2002-02-11 05:21:42
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 10 Feb 2002 23:01:03 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@p...com> wrote:

    >Najpierw będzie musiał zapłacić rachunek ;]]

    e tam, pewno do niego dzwonili :-)

  • 37. Data: 2002-02-11 11:01:50
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]

    Ba. BGBPSA, czy Inteligo Financial Services. :)))

    > Najpierw będzie musiał zapłacić rachunek ;]]

    To był na szczęście "incomming call" :)

    A na serio mam jeszcze pytanko - po co utowrzono spółkę Inteligo Financial
    Services? Tylko mnie nie odsyłajcie do www banku, bo to ja akurat wiem
    wszystko, ale skoro właścicielem IFS jest BGBP to po co osobna spółka?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl