  • 21. Data: 2005-11-19 21:01:25
    Temat: Re: Inteligo sie wyłożyło oficjalnie
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > Oczywiście, że oddadzą.

    Hola, hola. Pamiętajmy o ustawowej odpowiedzialności klienta do
    określonej kwoty. Chyba, że mamy na myśli kartę ubezpieczoną...

  • 22. Data: 2005-11-20 11:04:01
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Hola, hola. Pamiętajmy o ustawowej odpowiedzialności klienta do
    > określonej kwoty. Chyba, że mamy na myśli kartę ubezpieczoną...

    O ile dobrze zrozumiałem mamy na myśli możliwość uznania reklamacji na
    podstawie niezgodnego podpisu. Pamiętasz może Wojtku czy Inteligo pisze
    gdzieś, że podpis na umowie stanowi wzór podpisu na karcie? Bo wydaje mi
    się, że jakiś czas temu wprowadzili taki zapis.

  • 23. Data: 2005-11-20 20:33:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mlody Book napisał(a):

> [...]
    > gdzieś, że podpis na umowie stanowi wzór podpisu na karcie? Bo wydaje mi
    > się, że jakiś czas temu wprowadzili taki zapis.

    Otrzymując Kartę Klient zobowiązany jest złożyć na niej swój podpis
    zgodny z podpisem złożonym na Umowie w wyznaczonym na karcie miejscu.

    (c) leguramin

  • 24. Data: 2005-11-20 20:52:19
    Od: "H.wP." <p...@w...pl>

    Bo nie będzie podpisów tylko kod z klawiatury

  • 25. Data: 2005-11-21 15:36:31
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    H.wP. napisał(a):

    > Bo nie będzie podpisów tylko kod z klawiatury

    No o czym się ów kod będzie różnił od obecnego PINu?

  • 26. Data: 2005-11-21 21:58:33
    Od: Rocklin <k...@o...pl>

    Andrzej napisał(a):
    > ale poczekajmy na karty z układem scalonym to ten
    > problem odpadnie

    Karty z "układem scalonym" czyli tak zwanym chipem nie rozwiązują chyba
    tak na prawde problemu bo to tylko inny sposób na zapisanie informacji.
    No chyba że bedzie mini-klawiatura dotykowa na karcie gdzie bedziesz
    wprowadzał PIN ale to jak na razie s-f przez conajmniej 5 najbliższych
    lat w Polsce....
    A najlepszym zabezpieczeniem byłby czytnik biometryczny. Linii
    papilarnych raczej nikt nie podrobi, a czytnik mógłby być instalowany w
    każdym sklepie\przy bankomacie a za pare lat może i na karcie - narazie
    s-f. Tylko, że biorąc pod uwagę chamstwo i brutalność dzisiejszych
    złodzieji nie zdziwiłbym się jakby ucinali palec kradnąc karte kredytową