  • 1. Data: 2005-11-17 22:39:26
    Temat: konto usd - citi?
    Od: "Marek Ciszewski" <m...@h...com>

    Witam,

    Mam akurat wolne 10tys USD, ktore chcialbym wrzucic na jakies konto.
    Warunek - konto musi byc darmowe (otwarcie, oplaty miesieczne itd).
    Pomyslalem o koncie One w Citi, jest zwolnione od oplat jezeli trzymamy na
    nim powyzej 25tys PLN. Czy dziala to tez dla USD (w przeliczeniu)? Prosze o
    rade.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-11-18 08:49:12
    Temat: Re: konto usd - citi?
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek Ciszewski" <m...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > nim powyzej 25tys PLN. Czy dziala to tez dla USD (w przeliczeniu)? Prosze

    konto usd jest jako subkonto do pln, czyli złotówkowe i tak musisz
    owtworzyć, ale przy takiej kwocie ne bedziesz placil za jego prowadzenie.
    Rachunek USD jako dodatek jest oczywiście równiez darmowy