  • 21. Data: 2003-08-29 13:36:40
    Temat: Re: Inteligo - mozliwa wyplata powyzej 1000 zl?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    corner wrote:

    > Ale wydaje mi się, że chodziło o to, że naprawdę większe kwoty trzeba
    > zamawiać w oddziale - nic dziwnego (?)

    W regulaminie nie ma nic o obowiązku awizowania wiekszych wypłat, poza tym
    to nie jest stricte wypłata w kasie, tylko wypłata "z karty", czyli
    ograniczają ją limity karty. Jak masz kartę ustawioną "do wysokości salda"
    to wypłacisz całość. Inna rzecz, jaką minę miałaby pani w okienku, gdybyś
    wypłacał w ten sposób np. 100k PLN :-)))) Teoretycznie, gdyby chciała
    odmówić wypłaty (bo za wysoka kwota), to nie za bardzo ma się na co powołać,
    no bo obowiązku awizowania nie ma, a autoryzacja jest (karta ustawiona na
    "bez limitu") ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 22. Data: 2003-08-29 13:43:45
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Glenn <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:binl0a$d99$...@i...gazeta.pl...

    > W regulaminie nie ma nic o obowiązku awizowania wiekszych wypłat, poza tym
    > to nie jest stricte wypłata w kasie, tylko wypłata "z karty", czyli
    > ograniczają ją limity karty.

    Niby tak, ale skąd tyle gotówki nagle wezmą? (Ale ja i tak nie będę takiej
    dużej operacji nigdy (?) robił, więc na razie mnie to nie interesuje -
    ciekawi mnie co z prowizją - 9.99, czy 0.00?)

  • 23. Data: 2003-08-29 13:43:53
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    corner wrote:

    > Niby tak, ale skąd tyle gotówki nagle wezmą?

    A co mnie to obchodzi? Idę z kartą do okienka i robie transakcję. Obowiązek
    awizowania jest? Nie ma. Autoryzacja jest? Jest. No to pieniążki poproszę
    ;-))

    > interesuje - ciekawi mnie co z prowizją - 9.99, czy 0.00?)

    0. 9.99 jest jak mnie pamięc nie myli w posach "obcych".

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn