  • 21. Data: 2006-03-13 01:01:57
    Temat: Re: Inteligo - a oplata za prowadzenie rachunku
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Sagittarius wrote:
> [...]
    > Ja nie zamierzam placic miesiecznie za konto i miec jeszcze przelewy
    > 0,99 PLN, albo spieszyc sie z przelewawami, bo mi zabiora ciut
    > kasy. Z ich strony jasno pewne fakty nie wynikaja, a ja nie bede
    > spedzal pól dnia na szukaniu na ich stronce haczyków wsród
    > marketingowego belkotu :)
    > Jutro wysylam polecony do Inteligo, z jasnym przekazem - DZIEKUJE.
    >
    > PS - Wyjatkowa natarczywosc i infantylny marketing - to przeslanie
    > mi równiez kwitku do przelewania pensji - co bym czym predzej sie
    > wkrecil. Próbowalem wielu banków, ale to mi przypomina wieszanie

    Dzieci nie powinny sie bawić w piaskownicy dla dorosłych.

  • 22. Data: 2006-03-13 05:55:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Sagittarius napisał(a):
> [...]
    > kasy. Z ich strony jasno pewne fakty nie wynikaja, a ja nie bede
    > spedzal pól dnia na szukaniu na ich stronce haczyków wsród

    Wystarczy przeczytać ze zrozumieniem TOiP i regulamin, chyba, że kogoś
    to przerasta...

  • 23. Data: 2006-03-13 18:57:14
    Od: "Sagittarius" <k...@g...com>

    Quote (Wojciech Nawara):
    "...Wystarczy przeczytac ze zrozumieniem TOiP i regulamin, chyba, ze
    kogos
    to przerasta..."

    Ano widzisz...
    Rózni ludzie sa na tym swiecie, rózne rzeczy robia, róznie
    mysla, róznie pojmuja, rózne rzeczy ich przerastaja...
    Dziwne, czyz nie?
    Dlaczego w mBanku zasady sa bardziej hmm... "normalne"?

    Quote (witek)
    "...Dzieci nie powinny sie bawic w piaskownicy dla doroslych...."

    To dorosli tez siedza w piaskownicach? A myslalem, ze piasku do
    czego innego uzywaja...:)

    Aaa.. zreszta, dzieki i tak za odpowiedzi równiez pozostalym, paru
    rzeczy sie laik bankowy dowiedzial...jak chocby to, zeby na piwo
    zaoszczedzic wystarczy pare razy kliknac tu i tam...

    Pzdr.
    Sag

  • 24. Data: 2006-03-13 19:32:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 13 Mar 2006 10:57:14 -0800,
    osoba podpisana: Sagittarius <k...@g...com>
    napisała:
> [...]
    > Dziwne, czyz nie?
    > Dlaczego w mBanku zasady sa bardziej hmm... "normalne"?

    Jeśli za normalne uważasz, ukrywanie w opłat dotyczących emaklera, to ja
    przepraszam.

    Jeśli za normalne uważasz reklamaowanie sie na cały kraj "wszystko za
    darmo", i wprowadzenie w tym czasie opłat za przelewy ...

    KJ

    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 25. Data: 2006-03-13 19:50:03
    Od: "Sagittarius" <k...@g...com>

    Proponuje otworzyc nowy watek o mBanku i oplatach...
    Ha - to by bylo dopiero ciekawie...

    Pzdr.
    Sag